Mulle-Frulle; STORT och VARMT GRATTIS från oss i Norr!!!!
Så underbart att allt blev så lyckat, förutom klänningen då, och att du är nöjd. Och gifta blev ni.
Hur gick det i kyrkan? Nervöst? Hur betedde sig barnen?
Många kramar till hela familjen
Daa: Att du vaknar tidigt är bara en bra förberedelse på vad som komma skall, he-he. Nu för tiden blåser jag och sover till 9 eller 10, om jag bara får, även om jag är gammal tant. Men det är sällan min familj tillåter det. Den yngsta är en sån som vaknar 5:30 varje morgon, vardag som helg. Nu brukar hon väcka syrran istället och de leker medan jag slumrar vidare, men förut var det bara att pallra sig upp.
Dfk; du har verkligen bredd i din meritlista! Men det kreativa verkar definitivt vara något för dig.
Passionis; vad härlig buketten verkar, vill se, NU! Ja, stackars fotbolls och bandyföräldrar får utstå mycket. Här i min kommun är det DET som barnen sysslar med, bandy på vintern och fotboll på sommaren (som knappt är värt namnet sommar). De stackars föräldrarna fryser året om alltså. Och slåss med mygg på sommaren. Men, vad gör man inte för sina små telningar.
T ville börja med fotboll. Jag sa att hon får prova spela i sommar med pappa och farfar och kusinerna för att se om hon alls tycker det är kul. Om så är fallet får hon gå på fotbollsskola nästa år.
Vi har bett fönsterfirman (ägaren) komma hit och diskutera med oss, så vi får visa vad vi vill reklamera, vad som måste göras klart och vad som måste bytas, tex sprucket handtag o dyl. Han skulle först komma på tordag em., sedan på fredag em, sedan ringde han och sa lördag kl. 13. Än har han inte dykt upp och inte ringt heller. Suck. Vad gör man. Tydligen måste man börja brevväxla med karln?!
Vi som verkligen var beredda att hitta en lösning, men det är ju svårt när han inte behagar träffa oss...
Här regnar det också idag. En inne/mysdag alltså.
Igår var min bästis här med sin flicka som är min äldsta dotters bästis (skiljer 3 mån mellan dem). Vi grillade, drack vin, åt glass och hade så trevligt. Tack o lov för vänner.
Och familj.
Kram på er alla!