• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-06-14 23:29:22 följande:
    23000 har vi lagat vår bil för...
    HERRE MIN SKAPARE !!!
  • Sonja68

Att man är så maktlös mot dessa firmor... Man är beroende av deras tjänster men man har ingen chans att bevisa att de gjort fel. Det suger.

• Sonja68

Men om ni inte har betalat så har ni väl lite påtryckningsmedel där. Men det är ju svårt att visa upp felet med att bilen stannar för dem. Shit, vilket dilemma! Lider med er

• passionsblomman

Ja, och eftersom detta var redan i november-sådär lagom innan jul-fick vi lov att skaffa ett avbetalningskort på det bilmärket, så vi har ju en skuld till IKANO-banken istllet för till verkstadenvilket ju inye blir ngn påtryckning alls.

Nä, aldrig mer en märkesverkstad det säger jag bara, och imorgon åker sambon till vår vanliga verkstad som vi alltid haft förut. (han kunde inte laga det första felet för det var något special med det)

• Sonja68

Ja precis så var det för oss också!!
    Nä fy bubblan...
    Nu går jag och sover och hoppas att morgondagen har nåt trevligt att erbjuda. Kanske ett samtal från fönsterfirman att de vill träffa oss och rätta till alla fel och göra färdigt allt... Hahahahaha, vilket skämt! Men drömma kan man ju alltid

Men EN positiv grej: Jag fick ingen lönesänkning i alla fall. En liten förhöjning på 3% får man väl vara nöjd med så här i kristider.

God natt!

Svar på tråden Tantvarning 4