• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Har du inte koll på six ribbons! , nejvisstja, jag är ju GANSKA många år äldre än du..
    *sjunger*
    ...but I am a simple man, a poor common farmer, I buy you six ribbons to tigh back your hair....

Cantaton skrev 2009-06-15 12:21:06 följande:
    Första sången var iaf Aerosmiths "I don't want to miss a thing". Den andra (instrumentala) har jag inte koll på.. Det får Mulle svara på själv
  • MulleNuh

Ja som sagt ovan.. Aerosmith och mot alla vindar.. Och ja hos mig gräts det HELA vigseln från att jag började gå in i kyrkan tills vi kom ut.. Det blev riktigt jobbigt när vi stod där framme för det RANN ur min näsa!! Kunde ju liksom inte stå och torka snor där..

• passionsblomman

Orutinerat Mullea att gå in i sådan stämning utan näsduk!

En kvinna behöver knna fräsa!

MulleNuh skrev 2009-06-15 12:29:34 följande:
    Ja som sagt ovan.. Aerosmith och mot alla vindar.. Och ja hos mig gräts det HELA vigseln från att jag började gå in i kyrkan tills vi kom ut.. Det blev riktigt jobbigt när vi stod där framme för det RANN ur min näsa!! Kunde ju liksom inte stå och torka snor där..
  • Cantaton

Haha.

passionsblomman skrev 2009-06-15 12:29:16 följande:
    Har du inte koll på six ribbons! , nejvisstja, jag är ju GANSKA många år äldre än du..*sjunger*...but I am a simple man, a poor common farmer, I buy you six ribbons to tigh back your hair....
  • passionsblomman

Den får du ta och öva in hörru! Den skulle passa din röst bra tror jag!

Cantaton skrev 2009-06-15 12:34:08 följande:
    Haha.
  • Sonja68

Jamen DEN är ju jättefin, Mot alla vindar. Åh, jag skulle vilja se serien i repris, helt plötsligt.
    Jag hade nog lipat jag också om jag varit närvarande. Så fina låtar och stråkar älskar jag.

På mitt eget bröllop höll jag mig. Tack vare att när vi kom till kyrkan, ca 30 min före vigseln. Så stod vi i rummet bredvid och hörde när min väninna övade med pianisten. DÅ storbölade jag!!! Sen hann jag samla ihop mig lite, torka snoren, fixa mejken och sen när det väl var på allvar så kunde jag hålla mig. Däremot min väninna blev så tagen själv i mitten av andra solot så hon började missa texten och sen började hon gråta. Men det var bara fint. Pianisten tog över och gjorde en fin avslutning. Det är såna saker man minns med värme sedan, som något speciellt.

• Cantaton

Ska bli!

passionsblomman skrev 2009-06-15 12:35:24 följande:
    Den får du ta och öva in hörru! Den skulle passa din röst bra tror jag!
  • Fjällbruttan

Åhhh... mot alla vindar... nu slog nostalgin till....
    Förstår att du grät, Mulle!!
    Ska köpa drösvis med näsdukar, måste nog ta fram symaskin och sno ihop en näsduksväska (kanske medhjul ) att ha med på vigeln

Jag är sur! För övrigt... det är +5 ute, hällregnar och stormar, vart fan är sommaren???
    Mina uteblommor är fortfarande inne...

Dessutom hade jag och barnen en överenskommelse om vad vi skulle göra veckosrna innan bröllopet, finns på en whiteboard.. och det börjar bra med att de gör ... ingenting....
    och jag vägrar att tjata, så nu skiter vi i det, så gör jag det själv och barnen får en sur morsa...
    Och jag beter mig som en fyraåring just nu! Blääääääääääää
    Ge mig styrka!
    Jag behöver lite sol tror jag
    Tur att ni finns så jag får spy ur mig!

• passionsblomman

Hahaha! Ja du får åtminstone mig att garv aäven om du är agr!
    En dramaten med hushållsrullar tycker jag! :-d
    Fjällbruttan skrev 2009-06-15 12:41:49 följande:
    Åhhh... mot alla vindar... nu slog nostalgin till....Förstår att du grät, Mulle!!Ska köpa drösvis med näsdukar, måste nog ta fram symaskin och sno ihop en näsduksväska (kanske medhjul ) att ha med på vigeln Jag är sur! För övrigt... det är +5 ute, hällregnar och stormar, vart fan är sommaren???Mina uteblommor är fortfarande inne...Dessutom hade jag och barnen en överenskommelse om vad vi skulle göra veckosrna innan bröllopet, finns på en whiteboard.. och det börjar bra med att de gör ... ingenting.... och jag vägrar att tjata, så nu skiter vi i det, så gör jag det själv och barnen får en sur morsa...Och jag beter mig som en fyraåring just nu! BlääääääääääääGe mig styrka!Jag behöver lite sol tror jag Tur att ni finns så jag får spy ur mig!
Svar på tråden Tantvarning 4