• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Hallå

Jag vill ha kissungar, NU!!! Fast vi är allergiska så vår lilla Tufsan bor hos min svärföräldrar numera, 75 meter bort
    Hon har det nog bättre där, utan vilda barn,men hon hälsar på och rensar landen på möss

Ja, bblomman, håller med dig, trodde det var nåt allvarligt i den tråden, typ, jag kommer inte för jag vill sno din man eller nåt... inte en klädfärg...
    fast egentligen, vad skönt för den tjejen om det är det största problem hon har, hon kan få en fönsterfirma av Sonja, lite hormonsvall av Passion, regn och stress av mig och lite tomhet från Frulle

Mulle, ta en stor kopp thé, mumsa på en kaka och sitt och tänk på vad som hänt och njut, då kommer du ikapp lite..
    är ett otroligt vakum som kan uppstå!
    Men tänk att du är fru nu, och en underbart vacker sådan!!

Här har syndafloden kommit, så jag tror ni andra kan slippa lite regn för vi håller på att sköljas bort!

• passionsblomman

Ja , här har floden sköljt i flera dagar redan. Nu regnar det sådan där dimma liksom, ni vet, som knappt syns men som verkligen blöter ner en helt och hållet med enveten ihållighet.

Hoppas ledarna tvingar ungarna att byta till torra kläder nu i lunchtid.

Gör de inte det, så spelar det föga roll vad mammor har packat i exraklädesväg.

• TinkerBelle

God morgon tanter, nu är jag här igen?.

I torsdags blev jag ?kidnappad? av mina systrar och mamma ? MÖHIPPA igen!
    Vi hade en underbar dag med kanotpaddling, pick nick i Hagaparken, SPA behandling och middag på Wallmans Salonger.
    Efter mamma åkt hem hamnade vi på Berns ? va inte planen? blev nog en drink för mycket.

Hade skolavslutning på fredag morgon i lillans skola ? jag kan inte ha varit en vacker syn?
    Tog två dar för mig att återhämta mig.
    Aldrig mer Cosmopolitan!!!

MULLE ? STORT GRATTIS!!! Hoppas att ni trots ett ihållande regn hade en underbar dag. Regn i ?brudkronan? betyder tur och bådar för ett låååångt äktenskap.
    *kram*

Inser att jag inte har en chans att läsa igen allt ni skrivit. Så om jag missat något viktigt - förutom Mulles bröllop (förlåt) - sår ni säga till mig.

• Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-06-15 10:53:42 följande:
    Den ena är min systers cellolärare.. Jag tänkte inte på att dom inte såg på oss och det gjorde oss inget..Vi är supernöjda med dom!!
    Vad spelade och sjöng det för nåt? Nyfiken Sonja frågar...
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-06-15 09:57:21 följande:
    Apropå att stryka medhårs och att lägga vikt vid väsentligheter som vänskap etc:www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3453222.htm...
    Jag trodde det handlade om något jätteallvarligt, typ att väninnan varit otrogen med hennes blivande eller nåt!

Voj, voj, har man inget viktigare att hetsa upp sig över?! Fin vänskap.

Jag kommer inte ens ihåg vad mina vänner hade på sig på bröllop. Tror att nån hade en svart, kort paljettklännning.
    Vi är fortfarande goa vänner Ha-ha-ha!

Imyours, välkommen hem till Norr, glöm inte djungeloljan!
  • Cantaton

Första sången var iaf Aerosmiths "I don't want to miss a thing". Den andra (instrumentala) har jag inte koll på.. Det får Mulle svara på själv

Sonja68 skrev 2009-06-15 12:17:07 följande:
    Vad spelade och sjöng det för nåt? Nyfiken Sonja frågar...
  • Sonja68

OJDÅ! Mitt tangetbord låste sig i förra inlägget vad långt det blev!

• Sonja68

Åh, jag älskar Aerosmith! Så fint.

• passionsblomman

Oj! Vilken lång grej du fick till där Sonja...

De spelade bla "six ribbons" från mot alla vindar.
    Den var verkligen fin med stråkarna! Hihi, då lipades det lite i raderna, det såg jag allt. Och därframme vid altaret också.

• Cantaton

Ja, den låten gör sig väldigt bra på vigsel

Sonja68 skrev 2009-06-15 12:22:48 följande:
    Åh, jag älskar Aerosmith! Så fint.
Svar på tråden Tantvarning 4