• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • soon and very soon

tjena alla tanter! läget???
    nu är jag ju gift sen ett tag så kikar bara in nu o då, men det var ju sååå trist o stilla här idag! hoppas alla mår bra o husrenoveringar o allt annat går framåt!

Puss o kraaaaaaaaam!

• Cantaton

Ja, det var dig jag menade

Ahh. Låter rättvist, haha.

passionsblomman skrev 2009-06-15 07:44:36 följande:
    Menar du mig? Och föräldra-barnmatchen?Jag vet inte....när det var slut rusade alla in under verandataket i skydd. Jag tror nog att barnarn vann. Det brukar styras lite så, med lite extra elaka föräldraaregler.
  • passionsblomman

Tanter, idag får ni hjälpa mig att dansa någon slags soldans.

Sonen har åkt till sin fotbollsskola nu. Jag vill så gärna att de slipper bli helt dränkta idag.

• Cantaton

Mm, jag ska dansa allt vad jag kan. Tidningen säger att solen ska spricka fram imorgon.

passionsblomman skrev 2009-06-15 08:57:20 följande:
    Tanter, idag får ni hjälpa mig att dansa någon slags soldans.Sonen har åkt till sin fotbollsskola nu. Jag vill så gärna att de slipper bli helt dränkta idag.
  • Daa

Grattis än en gång, Mulle. Ni var såå snygga. Och buketten jättefin.

Blomman, än en gång blev jag förtjust i några små pälsbollar. Det är nåt visst med kattungar.

Idag är jag ledig bara f'ratt och det känns jätteskönt. Behöver inte kämpa på jobbet för att verka pigg utan kan bara göra vad jag känner för.
    Ska hälsa på en gammal vän som jag inte sett på ett bra tag. Åker om en stund. Ska bara... först (drälla på BT förstås! )

*skickar några solstrålar neröver*

• didis

Gomorron!

Grattis Mulle/Frulle! Ni var skitsnygga och buketten var verkligen pricken över i:et!

Visserligen var jag åt ditt håll i helgen, vi var på 30-årsfest i Nacka (det är åt ditt håll om man räknar från Norrköping sett!).

Fortfarande är jag inte helt återställd men vet inte om det beror på festen eller på att jag körde hem på natten, genom Stholms innerstad med baksätet fullt av silverryggar som samtliga gav varsin instruktion om vart jag borde köra...

Lägg till ösregn och sikten obefintlig, jag såg inte ens markeringarna i gatan, körde nog i en o annan bussfil...

• didis
    didis skrev 2009-06-15 09:33:31 följande:
    Visserligen var jag åt ditt håll i helgen, vi var på 30-årsfest i Nacka (det är åt ditt håll om man räknar från Norrköping sett!).
    Uppenbarligen inte helt återställd eftersom jag inte avslutar meningarna
Svar på tråden Tantvarning 4