• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh

Go morron alla!!

Ohh jag känner mig nu helt TOM!!! En jättekonstig känsla faktiskt....

• Cantaton

Ja, jag vet hur tomt det är efter en tenta, en stor produktion, turné eller liknande. Kan verkligen förstå att det blir tomt efter bröllop med lång förberedelsetid och planering! Själva bröllopet är ju en sådan anspänning och stor grej i sig. (Jag kan avslöja att dina nära och kära var bra nervösa i bänkraderna och bara satt och undrade hur nervös DU borde vara då.)

MulleNuh skrev 2009-06-15 09:58:14 följande:
    Go morron alla!!Ohh jag känner mig nu helt TOM!!! En jättekonstig känsla faktiskt....
  • MulleNuh
    Jasså.. Ja jag var faktiskt inte så nervös innan utan mer nån annan känsla.. Overkligt var det...

Så glad att du kom med blomman till kyrkan!
    Cantaton skrev 2009-06-15 10:04:14 följande:
    Ja, jag vet hur tomt det är efter en tenta, en stor produktion, turné eller liknande. Kan verkligen förstå att det blir tomt efter bröllop med lång förberedelsetid och planering! Själva bröllopet är ju en sådan anspänning och stor grej i sig. (Jag kan avslöja att dina nära och kära var bra nervösa i bänkraderna och bara satt och undrade hur nervös DU borde vara då.)
  • Cantaton

Mm, kan tänka mig det. Det är så stort.

Ja, jag hade ju möjlighet, så det var klart jag kom! Det var ju mitt andra bröllop den dagen Tur att man blir lycklig av att gå på bröllop Var hade ni hittat era musiker förresten? De var duktiga! Enda jag har att invända är att de aldrig tittade på er! Svårt med en cello "i knät", det kan jag förstå, men med trådlös mikrofon hade hon ju kunnat sjunga lika mycket till er som till de andra. (Förlåt.)

MulleNuh skrev 2009-06-15 10:05:33 följande:
    Jasså.. Ja jag var faktiskt inte så nervös innan utan mer nån annan känsla.. Overkligt var det...Så glad att du kom med blomman till kyrkan!
  • passionsblomman

Ja det blir nog lite vacuumkänsla när man haft full tupp sådär på slutet och så BANG går dagen av stapeln och så står man där och undrar "jaha? Nu då?"

Kom mitt mail med bilder fram igår förresten?

• Im yours

Hej på er snyggingar!

Här sitter jag, o är bara så lycklig. Har precis ätit frukost tills med två av mina barn, här hemma. Det är helt fantastisk, o på månd ska vi åka upp till norr. Då kommer även min äldste m sambo, och världens sötaste barnbarn o umgås med mamma/farmor.

Det är en helt underbar känsla att vara "familjehövding Och en fantastisk nåd att ha fått låna dem, o sett dem utvecklas till genommysiga vuxna. Jag hoppas verkligen att vi allihopa får uppleva detta underverk.

Idag ska vi bara ta det lugnt, slappa och va tillsammans.

Ha en bra dag!!

• MulleNuh

Den ena är min systers cellolärare.. Jag tänkte inte på att dom inte såg på oss och det gjorde oss inget..
    Vi är supernöjda med dom!!

Cantaton skrev 2009-06-15 10:10:23 följande:
    Mm, kan tänka mig det. Det är så stort.Ja, jag hade ju möjlighet, så det var klart jag kom! Det var ju mitt andra bröllop den dagen Tur att man blir lycklig av att gå på bröllop Var hade ni hittat era musiker förresten? De var duktiga! Enda jag har att invända är att de aldrig tittade på er! Svårt med en cello "i knät", det kan jag förstå, men med trådlös mikrofon hade hon ju kunnat sjunga lika mycket till er som till de andra. (Förlåt.)
  • Cantaton

Jaha! Hon var väldigt duktig både på att sjunga och spela cello. Och den andra tjejen spelade väldigt vackert på gitarren. Var det kantorn som kompade på piano? Ja, ni ska verkligen vara jättenöjda, det var en njutning att lyssna på dem Tror du att de skulle vara intresserade att vara med på min sajt?

MulleNuh skrev 2009-06-15 10:53:42 följande:
    Den ena är min systers cellolärare.. Jag tänkte inte på att dom inte såg på oss och det gjorde oss inget..Vi är supernöjda med dom!!
  • MulleNuh

Jo det var kantorn som spelade piano!

Ja men lyssna med dom!! Den ena har sagt upp sig för att bara syssla med bröllop och dop osv.. Ska försöka hitta hennes mail...

Cantaton skrev 2009-06-15 10:57:40 följande:
    Jaha! Hon var väldigt duktig både på att sjunga och spela cello. Och den andra tjejen spelade väldigt vackert på gitarren. Var det kantorn som kompade på piano? Ja, ni ska verkligen vara jättenöjda, det var en njutning att lyssna på dem Tror du att de skulle vara intresserade att vara med på min sajt?
  • Cantaton

Åh, satsande tjejer - det gillar jag Det vore jättekul om de ville vara med för de var så duktiga. Vore så snällt om du kunde ge mig mailadressen när du hittar den

MulleNuh skrev 2009-06-15 10:58:47 följande:
    Jo det var kantorn som spelade piano! Ja men lyssna med dom!! Den ena har sagt upp sig för att bara syssla med bröllop och dop osv.. Ska försöka hitta hennes mail...
Svar på tråden Tantvarning 4