• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Vad spännande!! Hoppas att "din2 vigsel blir fin och hoppas du får fikasällskap!
    Hälsa Mulle från fjället

Skicka alla regnmoln hit, jag håller kvar dem här, det regnar ändå så förbaskat! Klockan 17 förväntar jag mig syndafallet

För övrigt är jag mycket stolt över mig själv!
    Jag skippade rosorna och fick ett ryck och sydde knapphål i m2b´s väst... första gången jag får till fina kanpphål, jag använde mig av den inbyggda PBB´n symaskinen
    Visste inte att sånt fanns förrän idag
    (men det är svärmors maskin, min har pajat och den är bara 45 år!!! mamma´s gamla)
    vad det är??
    Perfect Balanced Buttonholes!
    Ett innerligt tack till den person som uppfann det!!

Cantaton skrev 2009-06-13 11:20:41 följande:
    Testar att göra ett inlägg via mobilen. Är på väg till vigseln i Seglora kyrka. Jag är nog klar på Skansen vid 14 så det blir nog lite glapp till Mulles vigsel. Någon som ska dit som vill ta en fika/sen lunch? Förslagsvis i närheten av Odenplan. Gah, det går inte att göra styckeindelning bättre än så här. När är det bröllop i Örebro? Kram på er från Roslagsbanan.
  • Cantaton

Ja får jag inte fikasällskap så fikar jag ensam :) lite jobbigt i backa i träden med mob. Visst var det väl i Gustav Vasa kyrka kl 17. Nån som har koll? Om nån vill fika nås jag lättast på mobilen. Numret finns på hemsidan. Kramar

• Cantaton

Backa i träden med en mobil ja... :) haha, låter onekligen som en utmaning. Menade givetvis att backa i tråden. T9 ville visa att det var på :)

• Sommar 2010
    Panzerfaust skrev 2009-06-13 14:05:24 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article5376506.abFy fan så jävla hemskt...Skadad för livet över en skitgrej.
    Fruktansvärt!

Nu är det nystädat hemma, röda rosor inköpta och champagnen ligger på kylning. Nu får blivande komma hem!!

Hoppas att han hinner hem i tid så att jag hinner till kyrkan.
  • Daa

Hej.

Oooh, Mulle, tänker på dig nu. Åh, så kul! Åh, så spännande och fantastiskt!

Fjällbruttan, vilka härliga bilder i ditt galleri. Fint med alla blommorna. Och fjällbilderna (är det inte vinter snart? )... Blev tvungen att kolla på tårtorna också. Snyggt!

Cantaton, jag gillar T9, men ibland blir det tokigt

• Sommar 2010

M2b kom hem kvart i fem så det var inte läge att gå och se Mulles vigsel, tyvärr. En flaska champagne urdrucken och livet är bara helt bra.

• dfk

Jag är så nyfiken på Mulles bukett passion. Vad roligt att hon tyckte om den! Jag har bara gjort två brudbuketter i mitt liv.Det var supernervöst, men blev tackolov bra. Det skulle känts jättehemskt om de inte tyckt om dom.

• Im yours

Cantaton; Vi har inte valt vigselplats ännu, bröllop nyårsafton 2010. Lasse bor i Kullavik utanf Gbg, och jag ska ju flytta in mitt pick, och pack där så småningom.

Vi blev försenade i våra planer, (flytten) eftersom han gjorde en stor hjärtoperation för nån månad sedan. Men det ordnar sig, om man tar´t som det kommer

• Cantaton

Daa, ja precis

Sommar, nog för att det är trevligt att gå på bröllop, men det är klart att du ska njuta av att din blivande äntligen är hemma efter ett helt år så långt bort! Lät som du hade ordnat jättemysigt

Im yours, javisst, med tålamod och tajming blir allt bra!

Är nu hemma efter att ha varit på MulleNuhs vigsel tillsammans med passionsblomman. Jag är övertygad om att blomman spricker av iver att få berätta, så jag ska inte ta ifrån henne tillfället. Tills vidare får ni veta att bruden var alldeles bländande vacker (och hade en färgstark, tuff brudbukett ).

Svar på tråden Tantvarning 4