• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Cantaton

Åh, jag var så så trött och hade tänkt sova till åtta, men idag ELLER på måndag skulle de komma in i lägenheten och göra rent ventilationen i badrum och kök... och fast det i början av veckan sa att det skulle gå bra att lämna nyckel varje morgon (annars skulle man egentligen ha lämnat i måndags och vi har ingen extranyckel, så vi kände inte att vi kunde vara utan någon av nycklarna i 5-8 dagar) men så imorse när sambon skulle lämna nyckel hade de inte kommit... så nu har jag lurpassat på när de skulle dyka upp för att lämna nyckel. Ska iväg och sjunga lite senare. Men därmed kunde jag ju inte bara ligga lugnt i sängen... Hade de haft nyckel hade de ju bara kunnat komma in och jag hade kunnat sova vidare. Jaja.. När jag haffade dem (före 8 som egentligen är starttiden) sa de att de kunde börja hos mig, så det gjorde de (och är nu klara) Dock sitter jag hemma med två nycklar så egentligen har vi samma problem som om vi hade lämnat bort en

Trött trött trött. Men nu känns det ju löjligt att lägga sig igen. Eller?

• Fjällbruttan

Men gå och lägg dig!!!
    Varför inte ta chansen, lägg dig, slappna av och dröm dig bort ett tag
    Starta sen om med en stor kopp thé, tänk så bra de vore för dina stämband

Passion..Åhhh så spännande!!! Vil se vill se vill se!!!
    Mulle kommer att bli supernöjd, det är ju du som fixar den!
    Önskar att du kunde göra min med

Nu ska jag försöka gäspa käkarna i led igen och sen gå och väcka lilla vild.... vi ska på dagis och jobb idag,
    hon har aldrig varit på dagis en fredag och utan sin kompis som hon allltid går med så det blir spännande att lämna henne...
    Hoppas hon inte gallskriker...och hoppas jag minns hur man leker kock

• Cantaton
    Ja, när jag är så trött gör jag väl ändå ingen nytta. Hade ju liksom tänkt förbereda mig för kommande sånguppdrag idag.. Men om jag lägger mig fram till 9 har jag väl fortfarande 1½ h innan jag måste åka. (Begravning efter lunch och 60-årsmiddag ikväll.)
  • Sommar 2010

Hej & godmorgan!

idag är det fredag, en av mina favoritdagar. Dessutom ska jag bli faster idag! Blivandes bror och hans sambo ska in för kejsarsnitt.

Mulle, hur känns det? Hoppas jag kan smita förbi kyrkan imorgon. Blivande landar dock 15.30 så hans taxi lär väl dyka upp lagom då. Och han har inga nycklar..

• MulleNuh
    Ja NU pirrar det på ordentligt faktiskt.. Ska klippa Micke nu så han blir lite snygg och sen börja packa väskan för at åka till hotellet..
    Passion ska jag möta kl 16 så jag får se min underbara bukett! Är såååå nyfiken på den!!!!

Sommar 2010 skrev 2009-06-12 09:23:21 följande:
    Hej & godmorgan!idag är det fredag, en av mina favoritdagar. Dessutom ska jag bli faster idag! Blivandes bror och hans sambo ska in för kejsarsnitt.Mulle, hur känns det? Hoppas jag kan smita förbi kyrkan imorgon. Blivande landar dock 15.30 så hans taxi lär väl dyka upp lagom då. Och han har inga nycklar..
  • Im yours

Godmorgon alla.

Det skulle vara trevligt, m skönsång Cantaton.

Blomman; Jag drömde om dig i natt. Vi promenerade en massa, tja det är vad jag kommer ihåg Mulle kommer att älska buketten.

Oh vad jag längtar efter min älskade dotter, m ikväll kommer hon. Ska ner och möta syrran runt 14.00. Tänk vad härligt det kan vara med familj ibland.

Nu vankas frukost, ska fixa en härlig lasagne idag. Är härligt att slippa stå å kocka, då man har så mysigt besök.

En trevlig dag önskas.

Svar på tråden Tantvarning 4