• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Nä, det tror jag väl inte går...har aldrig odlat ngra gurkor.
    Jag tror man får köpa nya år från år faktiskt.

dfk skrev 2009-06-11 22:24:22 följande:
    Har fixat ute på verandan... så mysigt... med hortencia,lavendel, penseer, pelargoner, smultronplantor och gurka. passion- Hur gör man med gurkplantan sen när hösten kommer,kan man övervintra gurka?, har ej inglasat. Den står i en frostsäker utekruka nu under tak. Man skulle ju vilja njuta av den nästa år också.Soldemor- jag går en kurs om kost ochhälsa och för hälsorådgivare. Så jag kommer fortsätta med det inom mitt nuvarande jobb.
  • Cantaton

Sommar 2010 skrev 2009-06-11 19:56:17 följande:
    Nu har jag varit på Cantatons konsert. Jag fick höra några sånger jag inte hört förut. Mycket bra arrangemang. Tyvärr hade inte så många hittat dit, men det är mest synd om dem!Cantaton, du sjunger fantastiskt!
  • Cantaton

Jag har inte marknadsfört mig nåt i Örebro. Men jag skulle ha boende om jag kom dit och det är ju egentligen inte särskilt långt att åka, så kanske skulle försöka mig på något

Im yours skrev 2009-06-11 21:33:46 följande:

Cantaton; Har du inget på musik-G i Örebro, någongång?
  • Fjällbruttan

dfk, gurka kan man inte övervintra
    Men gurka är lättsått så du kan så mya nästa vår

• Cantaton

Jag håller med sommar, det var synd att det inte var fler som kom, men jag är i övrigt väldigt nöjd och glad (och trött)

Cantaton skrev 2009-06-11 23:40:47 följande:
    Jag har inte marknadsfört mig nåt i Örebro. Men jag skulle ha boende om jag kom dit och det är ju egentligen inte särskilt långt att åka, så kanske skulle försöka mig på något Im yours skrev 2009-06-11 21:33:46 följande:
  • passionsblomman

Ja, det såklart, men NÄSTA gång, DÅ kommer det flera tror jag!

Gå och lägg dig nu så din kropp får sin vila!

Cantaton skrev 2009-06-12 00:00:42 följande:
    Jag håller med sommar, det var synd att det inte var fler som kom, men jag är i övrigt väldigt nöjd och glad (och trött)
  • Cantaton

Ja, det tror jag också. Kikade bara över mailen lite nu Var iväg och lyssnade på Andrés Esteche som sjöng på Lasse i Parken och satt med teatergruppen och hade lite "terminsavslutning" på kvällen.. (Andrés är en del av teatergruppen.) Sen var sambon och jag ute o åt sen middag, för det hade vi ju inte hunnit få i oss. Nu ska jag jättejättesnart sova

passionsblomman skrev 2009-06-12 00:02:28 följande:
    Ja, det såklart, men NÄSTA gång, DÅ kommer det flera tror jag! Gå och lägg dig nu så din kropp får sin vila!
  • passionsblomman

Jag med, för imorgon ska jag åka och köpa blommor till Mulles bukett och sedan ska jag skaaaapa! och åka till hennes hotell och lämna den!

Cantaton skrev 2009-06-12 00:10:33 följande:
    Ja, det tror jag också. Kikade bara över mailen lite nu Var iväg och lyssnade på Andrés Esteche som sjöng på Lasse i Parken och satt med teatergruppen och hade lite "terminsavslutning" på kvällen.. (Andrés är en del av teatergruppen.) Sen var sambon och jag ute o åt sen middag, för det hade vi ju inte hunnit få i oss. Nu ska jag jättejättesnart sova
Svar på tråden Tantvarning 4