• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Cantaton

Hmm.. ja, när kommer den? När någon vill satsa, kanske? Jag vill inte göra någon b-produktion i egen regi för egna, obefintliga pengar. Då väntar jag hellre

Fjällbruttan skrev 2009-06-13 09:31:55 följande:
    I´m yours, glömmer du att kliva av tåget fångar jag upp dig innan norska gränsen Även jag sällar mig till skaran som raskt köper en cd När kommer den cantaton??
  • passionsblomman

Tjohoooo!

Så snygg hon är våran Mulle-numera Frulle!

Hon såg ut som någon man klippt ut ur en sådan där bröllopstidning ta mig tusan!

Och får jag säga det själv så tycker jag buketten gjorde sitt till. Den är med Orkideer i ljust limegrönt, Vinröda Kallor, vinröda Germini och Elegansnejlikor och så Kaprifol.

Och det var mycket roligt att få umgås lite live med Cantaton som grädde på moset. jJag fick så trevligt sällskap på Sushistället efteråt att där hade jag kunnat sitta länge, men då ju sambon skulle iväg och jobba så fick man ju lov att bege sig hemåt.

Härhemma har det varit terapi och hantering av stora och jobbiga känslor hos en dötrött 8-åring som sista matchen på dagens cup inte riktigt orkade mer motstånd och onda ben vid fällningar.
    "Det gick för LÅNGT mamma" sa han, när han kskulle förklara hur det kunde komma sig att han i vredesmod hade lämnat planen och sprungit och gömt sig så hans far inte kunde hitta honom vid hemfärden.
    Nu har vi snackat klart och han skäms lagom mycket inför avslutningen imorgon, men är inte så leden längre utan inser att spelar man FEM matcher på en hel lång dag och vinner tre, så har man gjort det bra.
    Det har afrit mycket speciellt för oss alla då det har SPÖregnat precis hela dagen. Även att vara fotbollsmamma tar på krafterna då!

• Fjällbruttan

Hu vilken huvudvärk jag har
    Först champange på middagen (tvingade mina vänner att skåla för... ehh.. Frulle?? Mulle
    och sen blev det rödvin... nu behöver denna tant en kudde under huvudet!

Buketten lät underbar!!Försåtr att hon var nöjd
    Lät som Mulle var underbart vacker också, längtar efter bilder!!

Verkar som alla haft en trevlig dag
    Sushin hade jag kunna skippa men resten hade jag gärna varit med på!

Daa.. tack för dina snälla kommetare
    Du gjorde mig glad!

Kram till alla!

• tonårsmorsa

Ser att några tanter varit på bröllop idag. Tyvärr hade jag ingen möjlighet att närvara, men väntar med spänning på att få se lite bilder. Själv har jag varit till Jönköping (Dreamhack) för att lämna av några av tonåringarna.

• Im yours

Jösses, nu är mulle frulle. Buketten, låter som en dröm ...........

Här ska skickas frulle till släktskapet. Vi har haft så mysigt!!!!! Syrran åker hem idag, m dottern blir kvar.

Kramar till alla!!

• Cantaton

God förmiddag! Idag ska jag ha en hemma-mys-dag med smattrande regn mot fönsterblecket och stora koppar te. Åååh vilken lyx!

• Heloise

god förmiddag!
    En ledig söndag, regn ute. Inga läxor som ska göras; vilken lyx!
    Jag tror jag ska dammsuga ta ett bad och sedan skall jag sy mina linneservetter. Kanske bjuda över svärmor på kaffe hmm eller tärnan.
    Kan inte vänta på att få se bilder på när Mulle blev Frulle.

• passionsblomman

Jag vill aldrig mera gå ut!

Fy fabian vad det regnar och fy fabian vad en fotbollsmamma får samla sina själsförnödenheter och stå ute i skyfallet dag ut och dag in!

*Igår-cup heeeeela dan.

*idag-fotbollslagets avslutning för säsongen, med brännboll mellan föräldrar och barn, grilla och hela killivitten.

*imorgon-den årligt återkommande fotbollsskolan börjar och pågår hela veckan till midsommar.

-Det gör inget om det slutar hällregna nu. Faktiskt.

Svar på tråden Tantvarning 4