• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Cantaton

Sommar, åh vad roligt att du ska bli faster!

Mulle, spännande helg som väntar för dig! Brudbuketten, ooh! Jag ska också verkligen försöka hinna till kyrkan imorgon. Men er vigsel är ju sent så jag bör hinna

Im yours, lasagne - mums!

Mycket jag får gjort då... sov och när jag väl skulle fixa te ringde pappa och så pratade vi lite för länge för han hade fått veta att en person vi känner är försvunnen sedan i mitten på februari. Sedan den dagen hade han inte tagit ut några pengar från kontot eller använt något (telefon eller så) som går att spåra. I lägenheten fanns mat och kläder så det hade inte sett ut som om han skulle ha stuckit och här om dagen hade en polisanmälan om olaga hot kommit in mot honom - avsedd ett sms som skickades dagen innan han försvann.. Läskigt

Men nu ska jag minsann ordna det där teet och äta upp lite snittar från igår till frukost. Måste åka om nån timma. Tur att det är begravning så jag bara behöver stå på läktaren och inte klä upp mig all världens...

• MulleNuh

Ok tjejer.. Hej då så länge!!!! Nu drar jag!!

Vi ses i morron några av oss iaf!!

Kram..

• Daa

Hej på er!

Åh, Mulle, så spännande! Hoppas ni får en lugn och skön kväll så ni kan koppla av lite.

Im yours: lasagne, nu börjar det kurra ordentligt i magen.

Ha en fin dag.

(och JAAA! det är äntligen fredag. Veckan har varit lite tuff för en trött och fumlig Daa )

• Sonja68

Mulle: Lycka till imorgon!!!
    Daa: Trött och fumlig... symptomen känns bekanta, hi-hi. Vila ordentligt i helgen.

Fönsterfajten fortsätter, jag håller på å bli tokig, men jag ids inte belasta er med detta. Det är ju FREEEEEDAAAAG!
    Ska på utvecklingssamtal med chefen, hoppas de inte meddelar att man får lönesänkning !

Ha det bra alla tanter . Och Panzer glömde jag ju.

• didis

Ha det så himla bra, Mulle!!

Brudbuketten som passionis gjode till mig var kanon, mycket vackrare än jag hade trott (och definitivt vackrare än om jag funderat ut en själv!!).

Ha det bra o hälsa passionsblomman från mig!

MulleNuh skrev 2009-06-12 10:58:40 följande:
    Ok tjejer.. Hej då så länge!!!! Nu drar jag!!Vi ses i morron några av oss iaf!! Kram..
  • Daa

Fick mig en lärdom i veckan dock:
    man ska kolla BT varje kväll, för hade jag gjort det hade jag fått veta i tid att Sonja skulle befinna sig mycket nära mina trakter och då hade jag ju fått fint tant-besök. Det hade verkligen varit nåt att skryta med, eller hur, Sonja?

Men nu är det mat.

*hejar på Sonja i fönsterfajten*

• Heloise

Hejhopp!
    Ha ett underbart bröllop Mulle! Jag önskar att jag oxå kunde komma. Jag är säker på att blommans bukett kommer att vara underbar.
    Stressig värre Cantatorn, hoppas du får chans att vila ut i helgen.

Var på bio i går, Terminator Salvation eller vad den hette, den var väl ok'ish, sen jag hörde den där Christian Bale grejjen så tål jag honom inte. Det är säkert supertöntigt men det spelar ingen roll, jag kan inte respektera ngn som har ett sådant beteende i sig. Men det var kul att träffa L och M, vi gick hem till dem och syndade med lite ost, vin och guitar hero.

Jag drömde att de kom och tog mig i morse( möhippa alltså)det börjar dra ihop sig för det och jag är lite smånervös, men ser ändå framemot det

Nu ska jag gå och fixa till håret sen måste jag till jobbet, ska ut en sväng med en kompis ikväll efter jobbet. Längtar så himla mkt efter en tjejkväll med rom och cola och skitsnack.

Ha en underbar fredag och I'm yours lasagne *drool*

• Im yours

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Mulle, söta vän; Då är den stora dagen snart här, m bröllopsklockor o allt. Ha nu en alldeles underbar weekend!!!!
    Massor av kramar, o lyckönskningar.

Cantaton; Försvunnen sedan februari, oj, vad läskigt. Bara att hålla tummarna på ett bra slut.

Sonja, Lider verkligen med dig ang hantverkeriet Attans vilka klanttroll till byggare. Hoppas din helg blir lugn, o fin. Så du får återhämta dig lite.

Nu ska jag strax ner till stan, o hämta upp syster Yster.

Se till att helgmysa ordentligt!!!!!!

• Sonja68
    Daa skrev 2009-06-12 11:51:50 följande:
    Fick mig en lärdom i veckan dock: man ska kolla BT varje kväll, för hade jag gjort det hade jag fått veta i tid att Sonja skulle befinna sig mycket nära mina trakter och då hade jag ju fått fint tant-besök. Det hade verkligen varit nåt att skryta med, eller hur, Sonja? Men nu är det mat. *hejar på Sonja i fönsterfajten*
    Ja, och jag missade att kolla mejlen på morgonen!!! Synd, synd. Men det kommer fler tillfällen. Jag jagar nog rätt på dig, Daa
  • Sommar 2010

Har inte fått veta om bebisen kommit ut än. Mina tankar är inte på jobbet nu kan jag lova.

Cantaton, vad förskräckligt med din bekant!

Och kom ihåg tanter, efter regn kommer solsken, även om det inte ser ut så utanför mitt fönster just nu.

Svar på tråden Tantvarning 4