• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Åh, vilken tur, jag trodde det visat sig att han var pedofil eller ngt annat som skulle tvinga mig att bojkotta honom forever.

Panzerfaust skrev 2009-06-12 21:28:05 följande:
    H har problem med Bales utbrott på en ljudtekniker som förstörde hans scen.
  • Fjällbruttan

Mulle!!
    Lycka till och hoppas du fick en underbar dag
    Jag vet att jag är sen med att skriva men tänker på dig i alla fall, imorgon kl 18 blir det skumpa

Passion, vad kul att hon gillad ebuketten, jag örs nog skriva att ingen av oss är förvånad

Panzerfaust... om inte bitterheten försvinner när man bantar... varför ska man då banta

Här har vi pysslat inför bröllopet så ikväll har jag inte ens sett på tv och nu är det godnatt för den här tanten

Kram till er alla!

• Fjällbruttan

När kommer du
    Låg just i sängen och längtade till Stockholm och Mulle´s vigsel och sen tänkte jag att gud så roligt om nån vile komma hit på semester!! Boende finns( vi har ju egna stugor, inte så fina men fungerande)och det finns massor att göra vinter som sommar....

Utom idag då det spöregnar:-/
    Jag som skulle plantera ut mina sommarblommor... får passa ett uppehåll och rusa ut!
    Dessutom fick jag en leverans med 2 syrener och 5 rosor igår från hortogreen, JAG VILL BÖKA I JORDEN IDAG!!!!
    Det är ju mitt sätt att ladda batterierna

passionsblomman skrev 2009-06-12 23:58:18 följande:
    Fjällbruttan: jag vill komma till dig och baka tunnbröd och smaka blodpalt!
  • Im yours

Hej hoppsan. NUu är jag en förtjusande glad, o skojfrisk tant

Dotra, och syster yster är hos oss, vi camperar i mitt sovrum allihopen

Ja, ja kom å kom till Örebro, Blomman, Cantaton, o så alla andra förstås. Igårkv lyssnade vi på den lysande sångerskans underbara stämma. My God, vaffö, vaffö har inget skivbolag norpat dig? Om du ger ut en cd, så ska jag köpa den. Köste, vad det köste vill

Fjällbruttan; Den 22.a åker vi till Ö-vik, dottern bor där. Ska hälsa på barnbarnet, gulleplutten Smilla Om jag av någon anledning skulle glömma kliva av tåget, i norrlandet. Då camperar jag säkerligen i nån av dina stugor. När gifter ni er föresten?

Mulle, mulle, mulle; All lycka till dig och Micke!!!

Hejsan svejsan, frukostdax.

• Im yours

Föresten Didis. Lyssnade på Ring så spelar vi nyss, o trodde det var du som snackade om din sockervaddsmaskin med Lisa Hmmmm, den kvinnan hette iaf Gunilla o cachade in money på sockersliskigheter Idag skulle hon klä sig i lager på lager- skrud, så hon skulle klara alla väderlekar.

Det lät klokt som en bok, tyckte jag, och refererade genast till en annan av din charmfulla egenskaper Sockervadd, o klokhet det är du det, Didis lilla.

• Fjällbruttan

I´m yours, glömmer du att kliva av tåget fångar jag upp dig innan norska gränsen

Även jag sällar mig till skaran som raskt köper en cd
    När kommer den cantaton??

Vi gifter oss 4 juli hemma i trädgården... är därför jag köpt blommor till förbannelse som jag vill sätta ut....
    Tror jag ska fota min inglasade altan så ni får se, går knappt att ta sig fram där

• Fjällbruttan

Nu finns foton i mitt galleri på blomhavet...
    När kommer ni och planterar

Hmmm...tänker bara på Mulle idag
    Hoppas du och Micke har en underbar dag!!!

• Cantaton

Testar att göra ett inlägg via mobilen. Är på väg till vigseln i Seglora kyrka. Jag är nog klar på Skansen vid 14 så det blir nog lite glapp till Mulles vigsel. Någon som ska dit som vill ta en fika/sen lunch? Förslagsvis i närheten av Odenplan.
    Gah, det går inte att göra styckeindelning bättre än så här. När är det bröllop i Örebro? Kram på er från Roslagsbanan.

• Sommar 2010

Om 3½ timme landar blivande!

Tänker på Mulle och ska försöka blåsa bort molnen till kl 17.

Svar på tråden Tantvarning 4