• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Cantaton

Svårt att koncentrera mig idag... Händer ju saker i eftermiddag/kväll. Ååh hoppas det kommer folk, jag har ingen aning...

• Fjällbruttan

Vad händer???
    Har ju varit "väck" några dagar.. har du konsert??
    Tror det kommer massor som vill lyssna på din underbara stämma!
    Lycka till!! Kram

Cantaton skrev 2009-06-11 11:01:30 följande:
    Svårt att koncentrera mig idag... Händer ju saker i eftermiddag/kväll. Ååh hoppas det kommer folk, jag har ingen aning...
  • passionsblomman

Påminn mig-vad är det nu igen som händer ikväll?

Cantaton skrev 2009-06-11 11:01:30 följande:
  • didis

Fjällbruttan - va roligt med dottern! Jag blir så stolt över mina barn så jag får klump i halsen när de uppträder.

Trumset blir kanon! Här hemma har vi överlevt både klarinett, trombon o gitarr men jag hade gärna sett att de spelade trummor. Tyvärr hade vi inte plats innan vi byggde ut "ni får spela vad ni vill men inte trummor eller piano!"

Det finns förresten digitala trummor om man vill, då skakar inte hela huset.

*snor åt mig en kvarlämnad bulle*

• Fjällbruttan

Snälla, snälla snälla, kan nån länka till Cantatons sida, eller inboxa mig så det inte blir reklam, vill ju höra henne!!

• passionsblomman
    Fjällbruttan skrev 2009-06-11 10:59:32 följande:
    Blomman.. jag gör blodpalt ungefär som klimp..Kokar kött så det blir en god buljong,tar upp köttet och klickar ner blodsmeten...(1/2 liter renblod, 2 dl vatten, två ägg, mjöl till lagom knsistens, salt och svartpeppar)Födelsedagsbarnet åt 10st.. jag år tre
    Jaha! Och vart tycker du jag ska gå och köpa renblod här i huvudstaden?

kanske finns det bag in box?
  • Cantaton

Det är bröllopskonsert... Jag är sjunger visserligen en låt, men framför allt är det jag som anordnar den.

Fjällbruttan skrev 2009-06-11 11:03:40 följande:
    Vad händer???Har ju varit "väck" några dagar.. har du konsert?? Tror det kommer massor som vill lyssna på din underbara stämma!Lycka till!! Kram
  • Cantaton

Haha

passionsblomman skrev 2009-06-11 11:05:46 följande:
    Jaha! Och vart tycker du jag ska gå och köpa renblod här i huvudstaden? kanske finns det bag in box?
  • Fjällbruttan

Pröva östermalmshallarna, de har i alla fall ren och älgkött till hysteriska överpriser
    Går bra med nötblod också....

passionsblomman skrev 2009-06-11 11:05:46 följande:
    Jaha! Och vart tycker du jag ska gå och köpa renblod här i huvudstaden? kanske finns det bag in box?
    Önskar jag fick gå på di konsert och njuta!
    Skulle behöva lite lugn här i sinnet, bröllopsnerverna har börjat komma......

Självklart blir det digitala trummor...annars blir jag totalknäpp!! (eller blir det totalknäppare??)
Svar på tråden Tantvarning 4