• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Panzerfaust
    didis skrev 2009-06-10 17:56:25 följande:
    Final countdown hade vi som "ingångsmarsch"!! Hade inte du en ring som det stod alea iacta est i också?
    Jepp.

Och det kommer graveras "You'll Never Walk Alone" runt ringen på utsidan.
  • Sommar 2010

Tanttips: När ni rensar ut bland gamla slitna underkläder, se upp så att ni inte råkar kasta en svindyr favorit-bh också. Det känns nämligen sådär när man inser vad man gjort...

• Panzerfaust

Sommar 2010 skrev 2009-06-10 19:48:57 följande:

Tanttips: När ni rensar ut bland gamla slitna underkläder, se upp så att ni inte råkar kasta en svindyr favorit-bh också. Det känns nämligen sådär när man inser vad man gjort...
    Bra tips, ska lägga alla mina bh:ar på ett säkert ställe.
  • Sonja68

Panzer; Final countdown blir ju kanon (Annars kan ni ju ta Canon, ha-ha). Nämen allvarligt. Coolt.
    Den där Canonen är också fin, men lite långsam i början. Men då kan man ju skriiiiiiida in iofs Blir den på piano i såfall eller orgel?

• Panzerfaust
    Sonja68 skrev 2009-06-10 19:56:10 följande:
    Panzer; Final countdown blir ju kanon (Annars kan ni ju ta Canon, ha-ha). Nämen allvarligt. Coolt. Den där Canonen är också fin, men lite långsam i början. Men då kan man ju skriiiiiiida in iofs Blir den på piano i såfall eller orgel?
    Canon i D blir isf på orgel, man låter kantorn spela bort de första minuterna så får man börja gå när den plockar upp lite mer fart

Sedan är kyrkogången MAX 15 meter lång hahaha.
  • Im yours

Canon i D, vi ska nog ha den vid ingång. Den är så vacker ..... tänkte på en grej. Lasse skulle vilja stå framme med präst, bestmen och tärnor. Medan jag skrider in i kyrkogången med brudnäbb,Smilla (barnbarnet).

Hur vanligt är det att brudpar går in på det viset? Läste i en av fråga präst-trådarna, att det inte var självklart att man fick göra så.

Annars, idag har jag städat - högt och lågt. Nu är jag totalt slut, men ser mig nöjt omkring. Det luktar så gottigottgott

Tidningsbudet är inte intresserad av mina ballonger längre

Usch, och fy för alla vuxna som bara lovar, o lovar. Men det kan att straffa sig i längden. Så har det iaf blivit för min minsta grabb.

• MulleNuh

Hej!!
    Ja Canon in D är uuunderbar.. Det är vår ingångslåt också

Ja det där med att du går inte själv.. Jag ville ju också något liknande förut, men det blev ramaskri!!

Men vissa präster tycker det är helt ok så lyssna du!

Im yours skrev 2009-06-10 20:54:36 följande:

Canon i D, vi ska nog ha den vid ingång. Den är så vacker ..... tänkte på en grej. Lasse skulle vilja stå framme med präst, bestmen och tärnor. Medan jag skrider in i kyrkogången med brudnäbb,Smilla (barnbarnet).Hur vanligt är det att brudpar går in på det viset? Läste i en av fråga präst-trådarna, att det inte var självklart att man fick göra så.Annars, idag har jag städat - högt och lågt. Nu är jag totalt slut, men ser mig nöjt omkring. Det luktar så gottigottgott Tidningsbudet är inte intresserad av mina ballonger längre Usch, och fy för alla vuxna som bara lovar, o lovar. Men det kan att straffa sig i längden. Så har det iaf blivit för min minsta grabb.
  • Sonja68
    Panzerfaust skrev 2009-06-10 20:10:50 följande:
    Canon i D blir isf på orgel, man låter kantorn spela bort de första minuterna så får man börja gå när den plockar upp lite mer fart Sedan är kyrkogången MAX 15 meter lång hahaha.
    Jamen det blir ju perfekt!
  • Sonja68

Imyours, kan du inte komma hem till mig och städa? Luften har gått ur mig och så länge vi inte vet vad som händer med de där j-a fönstren, så känns det bara meningslöst att städa. Om jag gör det så kommer de väl hit och börjar riva upp igen. Vilket iofs vore bra... Kanske man skulle ta ett ryck med trasorna och moppen?!

• passionsblomman

Mulle: Ta bort den där läskiga bilden, annars gör jag en läskig bukett!

Fjällbruttan: Hur gör du blodpalt? Jag har aldrig smaka det. Jag gillar både blodpuddig, lever, pölsa och sådant där som folk vanligtvis rynkar på näsan åt. Vanig palt är jättegott-helst uppsteekt... jag undrar om jag inte skulle gilla blodpalt också.

Svar på tråden Tantvarning 4