• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Om jag nu mot förmodan får fram dessa bilder nån gång:

På en del av dem ser hon ut att vara brun och randig. Det är hon inte, bara när det blir superblixtar på henne!
    Jo, randig är hon säkert precis som att man i skarpt solljus kan se att tillochmed pantermormor har mönster, men hon ÄR svart.

• Heloise

Ja hon har kommit fram, jättefina kort och lilla Blomman är söt som socker, gullig kulmage har hon oxå!

Känner mig alldeles salig

• passionsblomman

Hoppsan! Nu spelade jag dessvärre upp fimsnutten med den pipande varelsen i. Hennes mamma blev helt galen nu och letar överallt efter den osynliga ungen!

Heloise skrev 2009-06-10 01:01:32 följande:
    Ja hon har kommit fram, jättefina kort och lilla Blomman är söt som socker, gullig kulmage har hon oxå!Känner mig alldeles salig
  • Panzerfaust

Hehe hon ser ju sket-go ut, ska bli kul att komma ned och hämta henne i augusti.

• passionsblomman

De är så urgulliga just nu att det är helt otroligt.
    Man måste skratta när de ska gå och slår kullerbyttor hejvilt. Och de små svansarna!

• Panzerfaust

Jo det är något helt underbart med djurungar.

• lillabruden
    Panzerfaust skrev 2009-06-09 23:22:42 följande:
    På tal om ågren:www.youtube.com/watch
    haha som jag skratta när hon skulle ta toapapper i slutet!! annars var det rätt pinsamt faktiskt.....usch, bra att se dock, så har man det i tankarna på bröllopet o dricker lagom!!!
  • lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-06-10 01:07:52 följande:
    De är så urgulliga just nu att det är helt otroligt.Man måste skratta när de ska gå och slår kullerbyttor hejvilt. Och de små svansarna!
    JAG VILL OXÅ SE!!!! *surar i ett hörn*

lägg ut filmsnutten på youtube!

jag vet inte hur jag hade reagerat om en katt kissat på min axel sådär.............en vän till mig har 2 katter varav den ena varit lite sisådär med revir...en dag, efter att ha kissat på alla hans kläder som hamnat på golvet, gick katten in till toa där min vän satt på dass och gjorde vad han nu gjorde, kisen stänker ner honom rejält
    *kan inte hålla mig för skratt*

förlåt men sånt är ju roligt när det händer andra

Själv har jag fått en diarré fågelplump stor som en 1krona rakt i pannan när jag skulle ta fågeln från bokhyllans översta hylla.....han tog sats för att flyga iväg och passade på att visa vad han tyckte om mig och min idé om att sätta in honom i buren....................fast jag skrattade åt det hela med en gång!
Svar på tråden Tantvarning 4