• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • didis

Om han inte prenumererar själv kan han få sisådär 2 flyttkartonger fulla... maken skulle bli själaglad om jag gjorde mig av med dem (med tidningarna är inte i någon ordning alls!).

Från o med dagens tidning så börjar de om från början med Modesty-äventyren. Det blir väl för 3-4 gången sådär.

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:12:56 följande:
    Nu åkte sambons ögonbryn upp i hårfästet!Hangillar den tidningen oh Modesty Blaise väldigt mycket.Fast han håller fast vid sin barndomsfelsägning och kallar henne Modesty Blaistey.
  • Heloise

Didis jag var till tandhygenisten idag; jag fick vänta 45 min, hade tid kl 12 och kom in kl 12:45, nu hade jag ju all tid i världen och Lena( tandhyg) är jättetrevlig, men lite träligt att vänta 45 min inte direkt så att det är mkt att göra i väntrummet.

Jag gillar att gå till tandläkaren/tandhygenisten, älskar när de putsar, spolar och drar med den där lilla kroken. Fick bara beröm inte ett hål så långt ögat kunde se. Hon kunde verkligen se hur noga jag varit med mina tänder *harkel harkel* ja naturligtvis jättenoga med tandtråd och flourtabletter kommer ihåg det iaf en eller två ggr per vecka.

I kväll har H ,allra bästa gravida nyförlovade vännen, varit här; så himla spännande. Jag vill att bebben ska komma nu, eller att den ska vara färdig bakad nu, men men får väl ge mig till tåls. H är läkare och är den här veckan på gyn, kanske inte det bästa stället för en "nygravid" orolig tjej. Det som är bra är den fria tillgången på ultraljud så hon kan stilla sin oro snabbt

Grattis till tentan dfk, och till tonårsmorsa, 40 år det nya 30( läste jag idag i väntrummet).

• didis
    Heloise skrev 2009-06-09 23:19:53 följande:
    Didis jag var till tandhygenisten idag; jag fick vänta 45 min, hade tid kl 12 och kom in kl 12:45, nu hade jag ju all tid i världen och Lena( tandhyg) är jättetrevlig, men lite träligt att vänta 45 min inte direkt så att det är mkt att göra i väntrummet.Jag gillar att gå till tandläkaren/tandhygenisten, älskar när de putsar, spolar och drar med den där lilla kroken. Fick bara beröm inte ett hål så långt ögat kunde se. Hon kunde verkligen se hur noga jag varit med mina tänder *harkel harkel* ja naturligtvis jättenoga med tandtråd och flourtabletter kommer ihåg det iaf en eller två ggr per vecka.
    Grattis! Eller mer korrekt: bra jobbat!!
  • passionsblomman

Det vill han alldeles säkert ha.

Han får väl förvara dem under sängen, för någon annan plats finns inte.

didis skrev 2009-06-09 23:19:13 följande:
    Om han inte prenumererar själv kan han få sisådär 2 flyttkartonger fulla... maken skulle bli själaglad om jag gjorde mig av med dem (med tidningarna är inte i någon ordning alls!).Från o med dagens tidning så börjar de om från början med Modesty-äventyren. Det blir väl för 3-4 gången sådär.
  • Panzerfaust
    didis skrev 2009-06-09 23:11:21 följande:
    Nä, men drömma om att bajsa på handledares bord, det går bra!
    Jag är en redig lottovinst ifrån att skrida till verket.
  • didis

Han får dem när när ni kommer till Kolmården (och grillar o bränner ner grannens thujahäck)!

Nä, nu SKA jag gå o lägga mig!!

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:23:16 följande:
    Det vill han alldeles säkert ha. Han får väl förvara dem under sängen, för någon annan plats finns inte.
  • tonårsmorsa

Tack Heloise. Jag känner mig inte äldre än 30 (och att jag blev tagen för bms dotter tänker jag leva länge på). Fast äldste sonen påstår att livet är slut vid 40.

• Heloise

Nattnatt!

didis skrev 2009-06-09 23:25:01 följande:
    Han får dem när när ni kommer till Kolmården (och grillar o bränner ner grannens thujahäck)!Nä, nu SKA jag gå o lägga mig!!
Svar på tråden Tantvarning 4