• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

dfk - tack snälla söta för att du bryr dig! *kram*
    Och ett stort GRATTIS till att ha fixat tentan.

• Sommar 2010

Men bt blir lite roligare, Passionsblomman. Heja dig!

• MulleNuh

jag har varit där

passionsblomman skrev 2009-06-09 21:39:08 följande:
    Bläää!"Var har du varit med de där händerna senast?" Hörni, Apropå sur och stryka medhårs så blev visst en tjej det på mig här nu.. www.brollopstorget.se/Forum-1-24/m3445825.htm...
  • didis

Som egenföretagare har jag haft all tid i världen att sitta inlåst på toaletten o uggla!

Jamen det förstår du väl, passionis, att du är oförskämd som inte tycker hennes pris verkar rimligt?! Oförskämda kvinna!!

• passionsblomman

Ja, nu är det lite mer fart här, nu när man kan skriva ett svr ngnstans utan att det tar en halvtimma...

Fast GUD vad lättstötta människor det är här och var.

• Sommar 2010

Nu ska jag sova. Hoppas det blir lugnt på jobbet så att jag kan titta in en stund imorgon.

Natti natti!

• passionsblomman

Jag såg det! Tack ska´ru ha hörru!

MulleNuh skrev 2009-06-09 22:02:34 följande:
    jag har varit där
    [/citat]
    didis skrev 2009-06-09 22:02:34 följande:
    [citat]
    Som egenföretagare har jag haft all tid i världen att sitta inlåst på toaletten o uggla! Jamen det förstår du väl, passionis, att du är oförskämd som inte tycker hennes pris verkar rimligt?! Oförskämda kvinna!!
    Det var väl det jag alltid misstänkt-allt tal om hur oerhört hårt man måste jobba som egenföretagare är starkt överdrivet!
  • didis

Undrar om folk är likadana i verkliga livet eller om det är ett exklusivt BT-fenomen?

"du försöker verka som om du vet o kan allt o säger att bussen kostar 15 kr till stationen, det är min resa och jag gör som JAG vill"

passionsblomman skrev 2009-06-09 22:03:39 följande:
    Ja, nu är det lite mer fart här, nu när man kan skriva ett svr ngnstans utan att det tar en halvtimma...Fast GUD vad lättstötta människor det är här och var.
  • passionsblomman

De är i allafall likadana i de centrum där min sambo jobbar.

-"Du ska inte säga till mig vad jag ska göra"
    -"Jo, om du spottar på golvet eller släpper dina barn vind för våg i timmar, eller låter barnet kissa i hörnet i en butik exepelvis, så ska jag det"

Eller:

-"Jag är kund här och du ska serva mig!"
    -"Visst, i det ögonblick du slutar vara en finne i röven och visar att du vet vad folkvett är och dessutom lckas få mig att tro att du hr tänkt KÖPA något här istället för att ta upp min tid med att visa att du inte kan ha haft någon mamma som lärt dig hur man uppför sig. DÅ ska jag serva dig. Tills dess kan du gå ut härifrån och fundera över hur LITE du antagligen imponenrar på brudarna just nu"

(inte sambon utan jag då, i Stockholmsnatten)

didis skrev 2009-06-09 22:08:44 följande:
    Undrar om folk är likadana i verkliga livet eller om det är ett exklusivt BT-fenomen?"du försöker verka som om du vet o kan allt o säger att bussen kostar 15 kr till stationen, det är min resa och jag gör som JAG vill"
Svar på tråden Tantvarning 4