• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • didis

Ja herregud!!

Dottern har gjort slut med pojkvännen och nu vill hon åka på festivaler o annat i sommar! Jag vet väl hur det går till på festivaler!?

Vojne vojne vad mycket enklare det var när de var yngre!!

passionsblomman skrev 2009-06-09 15:29:51 följande:
    Ja, hellre får det flytta in en extra lite nu och då, än att de kommer hem och berättar att de själva har förökat sig på riktigt!
  • didis

Javisst är han sööt! Men tyvärr inte så drivande. Dottern lessnade på att ringa o väcka honom för att han skulle ta sig till skolan.

De umgås fortfarande, som vänner. Men jag saknar honom lite, faktiskt (får man säga så om barnens pojkvänner??).

passionsblomman skrev 2009-06-09 15:50:40 följande:
    Neeeej! Har hon dumpat den sööööta killen! De som var så gulliga ihop! Festivaler! Hujedamej!
  • passionsblomman

Klart man får! han har ju hängt med ett tag eller hur?
    Nä, lite fart kan ju vara nödvändigt förstås. Annars blir et lite lamt kanske.

didis skrev 2009-06-09 15:55:21 följande:
    Javisst är han sööt! Men tyvärr inte så drivande. Dottern lessnade på att ringa o väcka honom för att han skulle ta sig till skolan. De umgås fortfarande, som vänner. Men jag saknar honom lite, faktiskt (får man säga så om barnens pojkvänner??).
  • didis

Haha! Har börjat hänga på Familjeliv där en av de hetaste diskussiontrådarna handlar om onani på jobbet!?

Det började med en kvinna, vars man "erkänt" att han "dragit en tarzan" på jobbet och att hon tyckte han därmed varit otrogen. Hitills svarar 10% av killarna o 15% av tjejerna att de onanerar på jobbet!

Vad jobbar de med egentligen??

• passionsblomman

:-O

didis skrev 2009-06-09 16:02:20 följande:
    Haha! Har börjat hänga på Familjeliv där en av de hetaste diskussiontrådarna handlar om onani på jobbet!?Det började med en kvinna, vars man "erkänt" att han "dragit en tarzan" på jobbet och att hon tyckte han därmed varit otrogen. Hitills svarar 10% av killarna o 15% av tjejerna att de onanerar på jobbet!Vad jobbar de med egentligen??
  • Sommar 2010
    didis skrev 2009-06-09 16:02:20 följande:
    Haha! Har börjat hänga på Familjeliv där en av de hetaste diskussiontrådarna handlar om onani på jobbet!?Det började med en kvinna, vars man "erkänt" att han "dragit en tarzan" på jobbet och att hon tyckte han därmed varit otrogen. Hitills svarar 10% av killarna o 15% av tjejerna att de onanerar på jobbet!Vad jobbar de med egentligen??

Den tanken har aldrig slagit mig ens när det har varit för lite att göra och lite långtråkigt. Tror inte jag skulle känna mig så avspänd.
  • passionsblomman

Alla städerskor vet att det finns fler siffror att göra än 1 och 2 på herrtoan iallafall. Jag har hittat porrtidningar på alla möjliga och omöjliga ställen. Blev livrädd när vi höll på med en städning vid en renovering och jag lyfte takplattorna och fick en hel drös tidningar över mig.

Svar på tråden Tantvarning 4