• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sommar 2010
    passionsblomman skrev 2009-06-09 16:38:11 följande:
    Alla städerskor vet att det finns fler siffror att göra än 1 och 2 på herrtoan iallafall. Jag har hittat porrtidningar på alla möjliga och omöjliga ställen. Blev livrädd när vi höll på med en städning vid en renovering och jag lyfte takplattorna och fick en hel drös tidningar över mig.
    Alltså 1, 2 och 6 på herrtoan.

Men det kanske är något att rekommendera till de sura människor man träffar på i olika arbetssituationer?
  • Sommar 2010

Ska förresten klippa mig efter jobbet idag och i natt drämde jag att jag kom från frisören i värsta hockeyfrillan.

• Soldemor

Sommar 2010 skrev 2009-06-09 16:42:20 följande:

Ska förresten klippa mig efter jobbet idag och i natt drämde jag att jag kom från frisören i värsta hockeyfrillan.
    Huu! Du måste ha ätit något mycket olämpligt!
  • passionsblomman

Absolut!

jag har tom sagt det åt nån någon gång, typ gå på dass och avreagera dig karl och kom ut och var som folk sen..

Sommar 2010 skrev 2009-06-09 16:41:11 följande:

Alltså 1, 2 och 6 på herrtoan. Men det kanske är något att rekommendera till de sura människor man träffar på i olika arbetssituationer?
  • MulleNuh

Jo fast Micke bryr sig absolut inte.. Det är JAG som vill.. Inte han.

TinkerBelle skrev 2009-06-09 14:31:52 följande:
    Okej - hemskt ledsen men jag tror jag klarar mig som jag är!Vill m2b att jag ska utsätta mig för något sånt ska han ta me f**n vaxa både ryggen och andra väl valda delar!!!
  • didis

Gissar att en man som sagt detsamma blivit fälld för sexuella trakasserier, men roligt var det!
    passionsblomman skrev 2009-06-09 16:47:14 följande:
    Absolut!jag har tom sagt det åt nån någon gång, typ gå på dass och avreagera dig karl och kom ut och var som folk sen..Sommar 2010 skrev 2009-06-09 16:41:11 följande:
  • dfk

tonårsmorsa; Grattis!
    tinker- låt inte din svärmor ta energi.Man kan ha medkänsla eller empati för att hon är sjuk, sen räcker det.punkt. Ni ska inte dras ner i någon ond spiral för att hon kräver uppmärksamhet.
    Hon verkar ha underbara människor som gärna vill vara ett stöd och hjälpa henne på traven, hon vill inte. Så då tycker jag att ni alla runtikring inte kan göra så mycket mer. Synd att hon håller på och gör er oroliga och nervösa. Skäms på henne. Hon borde ta hand om sig lite bättre och gnälla mindre. (Förlåt tinker om jag skäller på din svärmor, men nu bryr jag mig om dig!)

Vet ni!!!! Jag lyckades med min tenta!!!!!
    Jag är nästan gråtfärdig av lycka. Fyfasiken vad jag har slitit, pluggat och jobbat på 3 jobb för att få allt att gå runt. Försökt att få familjelivet att funka mitt iallt, min man och jag har haft en stor svacka och allt det här har varit så urjobbigt att känna en oro i sitt äktenskap. Tackochlov känner vi en stark kärlek och tro på varandra som gör att vi måste dra i handbromsen och stanna upp. Vi måste kämpa tillsammans och inte åt varsitt håll, vi måste se varandra och inte ta varandra för givet!

Att även fast livet kan vara så bräckligt och skört, saker och ting kan förändras när man minst anar det. Så finns det plats för lycka ändå! Har man kärlek och en tro i sitt hjärta så klarar man enormt mycket. oj..nu svamlar jag i ett rus av massor av känslor! Ni får ha överseende med en tant som mig!

• Sommar 2010

Det blev ingen hockeyfrilla. Jag berättade för frisören (en jag aldrig gått till förut) om drömmen och hon garvade och lovade att det skulle gå bra!

Svar på tråden Tantvarning 4