• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • TinkerBelle

*Suck*
    Nu börjas det igen!
    Försöker hålla god min, vara glad, men det är bara gnäll på karl sloken just nu.
    Han är lite lost efter som han inte har kontroll på allt just nu. Det i kombination med hans mamma gör att han hackar på allt!

Lillan fyller den 26 juni ? dålig tajming jag vet ? och i morse så ändrade hon sig och nu vill hon helt plötsligt ha kalas. Så inte nog med allt annat jag ska dessutom trolla med knäna till på söndag, och hitta ett sånt där lek ställe som är ledigt för nu ska här minsann hållas barnkalas.

Vill bara försvinna en stund och hämta kraft?.

• tonårsmorsa

Här har det hänt en del ser jag. Har idag försökt läsa ikapp i tråden och precis kommit fram till inlägg 2400 (oj, vad länge jag måste varit borta.) Får fortsätta läsa mer sen.

Ett stort GRATTIS till Daa som ska bli mamma.

Själv har jag precis avslutat mina studier, börjat jobba heltid igen, fyllt 40 och "fått barn".

• passionsblomman

Vaaaa! Har du fött barn nu i dagarna???

tonårsmorsa skrev 2009-06-09 14:56:37 följande:
    Här har det hänt en del ser jag. Har idag försökt läsa ikapp i tråden och precis kommit fram till inlägg 2400 (oj, vad länge jag måste varit borta.) Får fortsätta läsa mer sen. Ett stort GRATTIS till Daa som ska bli mamma.Själv har jag precis avslutat mina studier, börjat jobba heltid igen, fyllt 40 och "fått barn".
  • tonårsmorsa

Nja, det började med en grillkväll som killarna hade. (Berättade om den tidigare och att vi var där och avstyrde det hela och körde hem några ungdomar som inte hörde dit.) I alla fall så flyttade en av ungdomarna tillfälligt hem till oss efter det. Ja, så man kan väl säga att jag har "fått barn" (fast utan graviditet och förlossning.)

passionsblomman skrev 2009-06-09 14:57:38 följande:
    Vaaaa! Har du fött barn nu i dagarna???
  • passionsblomman

Jaha ojdå! Ja då förstår jag bättre.
    Började misstänka att jag blivit helt senil och totalt missat en långt framskrden graviditet!

Grattis till 40 förresten! Hade du partaj?

• tonårsmorsa

Jag missade också graviditeten.

Tack så mycket och jodå, det blev partaj. Vi åkte till Riga med lite släkt och vänner. Ingen städning eller matlagning. Precis som det ska vara.

passionsblomman skrev 2009-06-09 15:10:42 följande:
    Jaha ojdå! Ja då förstår jag bättre. Började misstänka att jag blivit helt senil och totalt missat en långt framskrden graviditet! Grattis till 40 förresten! Hade du partaj?
  • didis

Di däringa tonåringarna förökar sig emellanåt...

tonårsmorsa skrev 2009-06-09 15:05:56 följande:
    Nja, det började med en grillkväll som killarna hade. (Berättade om den tidigare och att vi var där och avstyrde det hela och körde hem några ungdomar som inte hörde dit.) I alla fall så flyttade en av ungdomarna tillfälligt hem till oss efter det. Ja, så man kan väl säga att jag har "fått barn" (fast utan graviditet och förlossning.)
  • TinkerBelle

Hmm låter trevligt.
    Kanske skulelha gjort så med bröllopet oxå?
    Taget ålandabåten och låtit kapten viga oss.
    Då hade tanten inte hunnit med att krångla...

tonårsmorsa skrev 2009-06-09 15:20:35 följande:
    Jag missade också graviditeten. Tack så mycket och jodå, det blev partaj. Vi åkte till Riga med lite släkt och vänner. Ingen städning eller matlagning. Precis som det ska vara.
  • passionsblomman

Ja, hellre får det flytta in en extra lite nu och då, än att de kommer hem och berättar att de själva har förökat sig på riktigt!
    didis skrev 2009-06-09 15:22:08 följande:
    Di däringa tonåringarna förökar sig emellanåt...
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-06-09 14:24:44 följande:
    Åh vad fint Då har du verkligen betytt något för dem!
    Hoppas det!
Svar på tråden Tantvarning 4