• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-06-09 23:27:00 följande:
    ÅÅååååååååååååå vad vedervärdigt och totalförnedrande! VARFÖR la han ut den på nätet!
    Det kan hon ha

Man får ju inte se ansiktet och de som var där hade säkerligen noterat redan att bruden supit omkull.
  • passionsblomman

Ja, det bestämmer vi.

Ojsan! Nu har visst två av katterna klättrat ur sin låda! De ser väldigt små ut sådär ute på golvet...

didis skrev 2009-06-09 23:25:01 följande:
    Han får dem när när ni kommer till Kolmården (och grillar o bränner ner grannens thujahäck)!Nä, nu SKA jag gå o lägga mig!!
  • passionsblomman

Ja, kanske det, men iallafall...

Sådär skulle jag INTE vilja att min bröllopsnatt blev, även om jag inser att man kanske är rätt inställd på sova när allt festande är slut.

Panzerfaust skrev 2009-06-09 23:31:10 följande:
    Det kan hon ha Man får ju inte se ansiktet och de som var där hade säkerligen noterat redan att bruden supit omkull.
  • Cantaton

Synd att jag inte visste det tidigare idag. Har varit i studion och spelat in lite låtsnuttar, och den står med på listan över låtar som ska spelas in.. Dock valde jag andra idag.

Här finns två versioner (av texten), dock inte just "Av nåd"...:

www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m2698425.html

Im yours skrev 2009-06-09 23:32:15 följande:

Cantaton; Gärna både text, o musik.
  • Heloise

Åh missungar, har visat dina kort på Blomman för alla vi kommer åt!

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:38:19 följande:
    Ja, det bestämmer vi. Ojsan! Nu har visst två av katterna klättrat ur sin låda! De ser väldigt små ut sådär ute på golvet...
  • passionsblomman

Hon hade INTE klättrat ur, utan tog chansen att så att säga bli ensam vid matserveringen utan de bråkiga brorsorna.

Jag försökte fota henne lite idag, men då hon är svart är det inte så alldeles enkelt.
    Måste ju lyfta upp hene och hade henne då bredvid sonen i hans säng. Han skällde jättemycket på mig för hon pep såklart och mamman pratar också upprört när man tar hennes bebisar ur lådan, så han nästan skrek åt mig att jag skulle sluta vara så elak och vara rädd om lilla ungen.

Så, jag gav upp och får väl fota mera senare, när hon blivit lite sturskare.
    fast skit vad de vrider på huvudet och så hela tiden! Detär inte så lätt att fota djur..
    Heloise skrev 2009-06-09 23:44:18 följande:
    Åh missungar, har visat dina kort på Blomman för alla vi kommer åt!
  • Heloise

Smart misse; precis min typ av katt. Hon kommer passa bra in bland miss piggy och pipLarsson
    Kom och tänka på det, Blomman måste ju ha bebismat och den är jättefet, piggy kommer se ut som en zeppelinare haha

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:49:08 följande:
    Hon hade INTE klättrat ur, utan tog chansen att så att säga bli ensam vid matserveringen utan de bråkiga brorsorna. Jag försökte fota henne lite idag, men då hon är svart är det inte så alldeles enkelt.Måste ju lyfta upp hene och hade henne då bredvid sonen i hans säng. Han skällde jättemycket på mig för hon pep såklart och mamman pratar också upprört när man tar hennes bebisar ur lådan, så han nästan skrek åt mig att jag skulle sluta vara så elak och vara rädd om lilla ungen. Så, jag gav upp och får väl fota mera senare, när hon blivit lite sturskare.fast skit vad de vrider på huvudet och så hela tiden! Detär inte så lätt att fota djur..
Svar på tråden Tantvarning 4