JULI - 2010
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
Hoppar in här jag med..Vi ska gifta oss 24:e juli,nästa år såklart,och än så länge är bara kyrkan bokad..ska kika på en lokal under veckan och ev boka den också då dom har rätt bra deal..Läste att det var någon som skulle ha ett förmiddagsbröllop bla med tanke på deras barn..Våran son kommer även han vara ca 1,5år men vi har tid för vigsel 14.30 och sen blir det fest på eftermiddagen/kvällen,fast då kommer min mamma ha honom i kyrkan,på festen och sen åka hem till oss med honom när han börjar bli trött..
Vad har ni lagt för budget gräns på erat bröllop?
välkommen fialotta!
våra barn kommer vara 3 och 6år, vi måste försöka hitta så nån barnvakt kan ta med dem sen vid middagen och festen då vi vill ha barnfritt och bara kunna slappna av. med tanke på allt spring i benen så blir det nog tråkigt för barnen med en lång middag med.
vi har lagt 60 000kr som budgetgräns. första uträkningen vi gjorde var ganska blåögd märkte jag. haha
har ingen budget än
länge sedan man var här nu, kul att se att fler kommit hit.
Vi har en budget på max 25 000 , men ska göra allt vi kan för att pressa den under 20 000.
Kommer bli ca 30 gäster allt som allt.
sitter med en ond hals, snuva och mensvärk, har nog dessutom lite feber
tack, nu är det bara världens snuva, å vi ska ha gäster 2 gånger på söndag, det blir roligt.
bluebride. Låter inge vidare.. skönt att det "bara" är snuva nu då
HUr går det för alla?? vi skall troligen kolla lokal på tisdag... har även tänkt att snart boka kyrka.. lika bra att ha det gjort. Vi skall gifta oss den 2010 07 31 .. så är ju rätt långt kvar, men känns bra att ha det bokat.
Planeringsfreak som jag är så är det mesta nu till borden färdiga.. jag äääälskar pyssel, planering och sånt. men FAAAAAAAAAAN va dyrt det blev med dekorationen till borden.. bara det har gått på typ 2000 kronor.. men men., smakar det så kostar det ,
För övrigt längtar jag såå mycket till nästa sommar.. men mest nyfiken på lokalen som vi ev ska kolla på nästa vecka. hoppas verkligen det är något att ha...
Nu måste jag forsätta på jobbet, tyvärr jobbar man denna vackra sommardag, medan sambon och barnen är på landet och grillar och har det gött *avis*
ha det bra ni alla
josspssigirl>> vi hade från början tänkt ha 31e juli, men blev ändrat pga av en massa som skulle passa in. vi har bokat med vigselplats och lokal.
och nu snart idag ska vi berätta för sambons föräldrar om våra planer för nästa juli.