• Fenixx

JULI - 2010

Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!

• Svar på tråden JULI - 2010
  • Fenixx

ja man vill ju inte att folk ska hinna planera en massa så det krockar med ens stora dag.

sen är det ju även VM i fotboll nästa sommar, men vårat datum krockade inte med brons eller finalmatchen iallafall.(har flera fotbollsnördar i kretsen) haha

• sockersmulan

Oh, missade visst att vi har samma datum! Då är vi tre! Jättekul ju!

Juli 2010 skrev 2009-05-10 10:39:31 följande:

sockersmulan - grattis till frieriet ! Såg att vi kommer gifta oss på samma datum. Kul!
  • sockersmulan

Visstja, fotbolls-vm! Har ingen aning om vårt datum krockar med nån match. Räknar kallt med att det inte gör det. Vi har iofs inte så många fotbollsnördar i vår krets, så spelar nog ingen större roll egentligen.

Fenixx skrev 2009-05-13 20:49:28 följande:
    ja man vill ju inte att folk ska hinna planera en massa så det krockar med ens stora dag. sen är det ju även VM i fotboll nästa sommar, men vårat datum krockade inte med brons eller finalmatchen iallafall.(har flera fotbollsnördar i kretsen) haha
  • Tokisen

Fenixx:
    Tror vi kommer skicka ut dem i februari vi med... då har dem några månader på sig, hur långt tid innan sätter ni osa?

• Tokisen

Sockersmulan:
    Vi ska gifta oss på österlen, men drömmen är egentligen att få gifta sig i domkyrkan i Lund, med hela kyrkan full med folk
    Men känner tyvärr inte så många folk och det hade nog inte varit lösligt heller för den delen.

• Fenixx

så fint med österlen.

vet faktiskt inte när vi ska sätta osa, hänger nog mycket på när restaurangen behöver ha reda på antal gäster.

• Tokisen

Fenixx:
    Ja, här e fint, bygdegården som vi ska ha festen i sen ligger jättefint med mycket natur och träd och sånt runt omkring.

Jag tänkte lite att kanske nångång i maj, så man kan fixa med bordsplacering och dyl i lugn och ro.

• Juli 2010

sockersmulan - vi ska gifta oss i Härnösands Domkyrka.

Sambons mamma är redan orolig för det. För "i en domkyrka kan man ju inte ha vilka kläder som helst". Hon tjatar massor om hur klänningen ska se ut och hur sambons kläder ska se ut... för det går ju inte med vad som helst i en domkyrka minsann..

Var väldigt kul att se hennes min när jag visade en bild på hur klänningen överlag ska se ut. Svaret blev: "Oj, det är ju... nästan... kungligt"..

• Märta81

Ååh, vad roligt att jag hittade hit, vi ska också gifta oss i juli 2010, den 10. Är det nån annan här som ska gifta sig det datumet på Gotland?

• Märta81

nej men gud, den 3 juli menar jag, hahaha, allmänt virrig av för mkt studier

Svar på tråden JULI - 2010