JULI - 2010
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
skrev om det i 2010-tråden, men alla blev glada och såg fram emot det och tyckte upplägget med temat, festlokal osv lät kanonbra. dem pratade lite om kläder, barnvakter osv. och sa att vi får säga till om vi vill ha någon hjälp, så känns kanon. längtar ännu mer nu.
Vad roligt fenixx! Klart att man toklängtar
Vi gifter oss också 31/7-2010. Vi var från början säkra på att det skulle bli augustibröllop men så pratade vi i helgen om vilket datum vi helst ville ha och då tyckte min m2b 31/7 så så blir det. Så nu har jag dragit mig ur augusti2010-tråden och hoppat in här istället.
Hur långt har ni alla kommit egentligen??? Har lite koll på några av er, som jag träffar i 2010-tråden, men ni andra?
Vi har möte inbokat på Sofiero den 21:e och på Ellinge Slott den 22:e. Ellinge tror jag är ett bra alternativ för oss om vi bestämmer oss för att inte köra på tält som vi egentligen vill. Men det är ju så sjukt dyrt att hyra de där stora fina tälten med golv i och så så vi bestämde oss för att i alla fall titta på andra alternativ. Ska bli spännande!
sundance>> skoj med en till i juli-tråden.
Fenixx: Ja, vi träffas på många ställen du och jag :) Kul!
Hur är det med er tjejer?
Hej Sundance och alla andra!
Här är det bara bra, men med bröllopsplanerandet går det segt. Vi har lite svårt för att bestämma oss för grundupplägget och då är det svårt att börja med något annat. Just nu är vi inne på en tredagarsgrej med aktiviteter och grill fest för familjen på fredagen, vigsel med champagne och tårta-mottagning på lördagen för familj och vänner och sedan brunch på söndagen för de närmaste.
Vi får se om detta håller eller om vi ändrar oss igen! :)
menade
det hade ju varit mysigt att ha 3-dgrs! göra firandet längre så att säga.
jag ska själv iväg imorgon till göteborg och handla för trycksakerna. vill köpa nu så inte vissa grejer försvinner som man vill ha. tänkte även kolla på ringar och få lite inspiration.