• Fenixx

JULI - 2010

Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!

• Svar på tråden JULI - 2010
  • Bluebride

hej, jag hoppas på bröllop i juni nästa år, datumet är inte riktigt bestämt än

• Emmeli o Markus

Hej hej!
    Har varit borta ett tag nu.. nån månad så där.. =) Hur går det för er? Har saknat er lite=)
    Jag har bytt ställe för mitt bröllop, bestämt mej för att ha rock tema och borglig vigsel.. =)
    Hur långt har ni kommit i planering nu då?

Kramar!

Längtar efter vår stora Dag:)
  • Juli 2010

Emmeli o Markus - vi har inte kommit så jättelångt än.
    Har berättat för familj och vänner, jag har hittat en vigselring och nästan kommit fram till hur klänningen ska se ut.
    Funderar på fästmannens klädsel också. Buffén är inte helt färdigbestämd, men vi vet att vi kommer ha pajbuffé.

Så det går sakta men säkert framåt i alla fall.

• Emmeli o Markus

okej.. vi har bestämmt oss för grillbuffe=) Sen är klänningen också utsedd och jag har visat sömerskan hur den ska se ut och vad det ska vara för färger=)

Längtar efter vår stora Dag:)
  • Fenixx

gott med grillbuffe!

jag har fått hem mitt hårsmycke.

härnäst är det shopping av material till trycksaker som gäller.

• April 99

Jag hoppas jag kan hänga på här. Vet inte om det blir juni eller juli nästa år än,men dte är ju snarlikt iallafall.

Har alla kommit jättelångt i sina planeringar eller? Tyckte att det var länge kvar att planera fram till jag gick in på bröllopstorget, men då hade vi ju också tänkt ett ganska "enkelt" bröllop.

• Fenixx

aprill99>> välkommen. vi har kommit olika långt i planeringen. jag är väl en av veteranerna då jag kom in här väldigt tidigt.
    men hur långt vi kommit finns i min info.

• Bluebride

oj, jag planerar visserligen för juni, men det kanske kan bli juli med, så jag håller "open mind" om det är ok?

• Fenixx

bluebride>> ja absolut, vi sommarbrudar får ju hålla ihop.

• Bluebride

vad bra.

Någon som kör med budgetbröllop?

Fenixx skrev 2009-04-14 23:04:36 följande:
    bluebride>> ja absolut, vi sommarbrudar får ju hålla ihop.
Svar på tråden JULI - 2010