JULI - 2010
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
usch, jag vet verkligen inte vilken lokal vi vill ha.. egentligen känns det viktigast. Jag får väl fixa en annan frisör, den jag hade tingat nu är en bekant till mig så det skulle bli billigt på hög nivå.
nu är bara frågan vad vi har för kriterier på lokal, förut var läget jätteviktigt.. just nu undrar jag om kanske inte insidan är viktigast.. skit vad svårt.
Fru Indosaurie - i början då vi planerade bröllopet var vi (eller jag rättare sagt) väldigt petig med läget.
Ändrade mig sedan då jag började tänka mer praktiskt, hur mycket mer skulle det kosta?
Hur skulle vi ta oss från kyrkan till feststället på enklast vis?
Så sambon tog med mig till kyrkans egna lokal och jag fick se den ordentligt inuti. Hur vacker som helst.
Dessutom bara 2 minuters promenadväg från kyrkan.
Hoppas ni kommer hitta en lokal ni känner att ni kommer trivas med.
Fick hem min tiara idag.
Har inte vågat prova den dock. Vill inte ta ur den från plast-förpackningen den ligger i (plasten är lindad runt typ).
Tänk om den inte går att få tillbaka dit isåfall?
Juli 2010 skrev 2009-03-30 15:38:03 följande:
sarahkka76 - det var en otroligt bra idé.
Varför tänkte inte jag på det?
Då blir det till att prova tiaran, men gör det lite senare ikväll.
åh har du provat tiaran ännu?
själv är mina smycken precis färdiga och jag har fått säga mina sista ord om jag är nöjd. kommer bli jättepirrigt att få hem dem och se i verkligheten.
Provade tiaran tidigare ikväll, den sitter riktigt bra på och det ser bra ut trots att jag inte fixat frisyren.
Nu längtar jag ju bara ännu mer till den stora dagen.
Fenixx - vad kul.
När tror du att de kommer?
åh vad roligt att den sitter så bra! är det den som är på bild i ditt galleri?
jag ska bara godkänna helt att jag är nöjd så ska hon göra sista justering och så kommer hon skicka dem. så dröjer kanske en vecka till.
är det någon mer än jag som tycker tiden går vääldigt sakta nu när man längtar.
fenixx: åååh vad spännande! Ska du lägga upp en bild sen?
juli2010: vad kul!
Själv är jag jätte sjuk igen för andra gången på två månader!! Så surt! Jag börjar en ny kurs idag och har en tenta som jag måste göra från förra gången jag var sjuk, så det är inte så att jag har tid med det här.