JULI - 2010
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
tiden menar jag ju, inte tiderna.
välkomna Mrs Opp och juli 2010!
skoj vi börjar bli några stycken, själv har man kommit en bit på vägen med planeringen.
just nu står det dock ganska still, förutom att jag väntar på mina smycken ska bli klara.
Tack så mycket.
Hade svårt att sova inatt. Ska till kyrkan nu kl. 8 och boka.
Vad kul att du kommit långt i planeringen Fenixx. Måste kännas bra.
Själv har vi skickat efter save-the-date kort som kommer vilken dag som helst och sedan ska skickas ut.
Idag bokar vi kyrka och lokal. Igår beställde jag min dröm-tiara.
Så det börjar rulla på lite smått här med.
ja det är ju jätteskoj att ni kommit igång att beställa grejer och boka kyrka!
hur många ska ni bjuda? har ni nått färgtema?
Det känns som det är lika bra att komma igång eftersom vi kommer gifta oss mitt i semestern.
Vi kommer bjuda ca 30 personer.
Tema: Vinrött och vitt, samt rosor.
hur många kommer ni bjuda?
Såg att ni kommer ha medeltidstema. Häftigt !
ja vi började tidigt för att kunna spara ihop pengar och hitta allt rätt för temat, plus att vi också kommer ha det i semestertider.
ja vi hoppas det kommer bli bra med allt vi planerat runt temat och vi kommer vara ca 40st på bröllopet, känns lagom.
Det känns faktiskt väldigt skönt att ha så lång tid på sig om man tänker på den ekonomiska biten.
Jag tror ni kommer kunna få till det bra. Låter hur mysigt som helst att gifta sig utomhus (som jag förstått att ni ska).
Nu ska jag klä på mig och följa med sambon. Snart dags att fara iväg och boka.
ja ingen av er har väl missat om det kungliga bröllopet nästa år, men kändes väldigt skönt att det inte blev i juli faktiskt.
Det tyckte jag också var väldigt skönt.
Nu är kyrkan och lokalen bokad. Fick se lokalen samtidigt och det är verkligen jättefint.
Jag är så otroligt lycklig just nu.
Vill bara skrika ut till hela världen vad vi planerar. Men det går inte riktigt än.
Hoppas på att save-the-date korten ska komma snart så vi kan skicka ut dem.