JULI - 2010
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
ja när jag får nya bilder på dem så kommer jag lägga upp dem, helt handgjorda bara för mig.
mähhh vad jobbigt att vara så sjuk när man dessutom har saker som hänger över en så. *krya på dig*
Det låter nice det
Ska försöka! Just nu är det inte kul!
hon skulle göra det sista nu ikväll fick jag mail om, så då borde jag få dem senast nästa vecka, wiiee!
Här var det tyst..
Ja, det var det. Jag är hemma sjuk och har inte så mkt ork just nu
Annars håller vi på att kolla bröllopsresa och se om det ev kan vara möjligt för oss eller inte.
ja jag har fått reda på att en nära släkting är gravid och kommer ha en ca 7mån bebis vid tidpunkten vid vårat bröllop så då får man räkna med en liten som kommer vara med.(har ju barnfritt för övrigt)
sarahkka76 - det var inte roligt.
Hoppas du känner dig bättre snart.
Själv har jag varit småförkyld rätt länge nu, riktigt irriterande..
Mysigt med bröllopsresa.
Hoppas på att vi kommer kunna fara iväg på en sådan med, men det är långt ifrån säkert.
Fenixx - Vad kul.
sarahkka>> ni kan inte önska er pengar till bröllopsresan i present då? det ska vi göra. annars om ni inte kan åka nåt längre nu så kanske bara en mysig weekend och så en längre resa när ni firar 1år eller nåt.
Vi kommer också önska oss pengar till bröllopsresa.
Förresten, visst delas posten ut på torsdag också?
Tänkte skicka ut de save-the-date som ska skickas så de kommer fram på torsdag.
Vi har i helgen berättat för några släktingar och ikväll for vi runt till några kompisar och lämnade korten.
Nu har vi en del som vi ska skicka iväg, och denna helg ska vi berätta personligen för de sista.
Hur roligt som helst.
åhhh vad roligt att berätta för alla!! är så sugen själv, men vi kommer berätta det nu frampå för dem närmsta. spännande!
ingen aning med posten faktiskt, är det inte röd dag på torsdag?
väntar ju själv på roligt paket så.