• Fenixx

JULI - 2010

Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!

• Svar på tråden JULI - 2010
  • Fenixx

ja och det är alla små saker som gör att budgeten även tickar uppåt... men skönt att ta lite då och då. som nu med mina smycken. är den kostnaden undanlagd liksom.

• aikidoaasa

Vår budget tickar hela tiden uppåt... nu när jag kollat runt på lite olika förslag som vi kan tänkas ha festen på märker vi att det rent generellt inte blir billigare med catering och egen lokal... nästan lika mycket och då får vi ändå stå för allt fixande själva. Så det blir nog ett av de lite mer påkostade förslagen. Då slipper vi offra våra föräldrars deltagande i festen för att de ska stå och fixa i köket.
    Jag kan knappt bärga mig!

• sarahkka76

fenixx: ja, precis, det känns inte på samma sätt

aikidoaasa: ja, det var det vi märkte med. Det kan skilja väldigt lite ibladn och då kan man gärna anlita andra som fixar åt en än att engagera familjen och vänner.

• Juli 2010

Sitter och tittar på vigselring.

Trodde jag hittat en som jag tyckte om, nu har jag en annan jag verkligen inte kan släppa.

Min förlovningsring finns i galleriet. Den är i silver med två guldrader och den är 6 mm bred.
    Vill därför ha en ganska smal vigselring.

Har nu hittat en som är 3,1 mm.

Vad tror ni om denna?

chanti.se/&id=2248&begin=0

• Fenixx

kom bara till 1a sidan, men era förlovningsringar var jättefina.

• Juli 2010

såg att hela länken inte är klickbar.
    Så tyvärr måste man kopiera länken och klistra in den för att den ska fungera.

Tack så mycket. Är väldigt stolt över förlovningsringen och nu är det en helt underbar känsla att hitta den perfekta vigselringen till.

• Fenixx

ja jag provade att kopiera länken, men funkade inte då. men nu gjorde den det. den kommer bli jättefin till.

• Juli 2010

Fenixx - tack så mycket, tror också den kommer bli riktigt fin till.

Vill så gärna köpa den nu på en gång, men det får vänta till nästa år eller till hösten eller något.
    Vet ju inte om min ringstorlek kommer ändras i samband med viktnedgången. Den har inte gjort det än men skulle gissa på att även den kommer påverkas snart...

• sarahkka76

juli 2010: jag kunde kopiera länken. Ringen är jätte fin och den ser ut att passa perfekt med förlovningsringen

• Juli 2010

sarahkka76 - tack så mycket.
    Är helt såld på den där ringen.

Frågan är bara när man ska beställa den. Men det löser sig, kanske blir redan till hösten om jag nått min målvikt då.

Svar på tråden JULI - 2010