JULI - 2010
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!
fenixx: ja, fast spädbarn är inga problem att ha med tycker jag. De äter och sover mest.
Jo, vi ska önska oss det men det är mkt pengar det handlar om så det kräver mycket sparande från vår del också. Jag vet inte vad folk kan och vill lägga ut. Vi funderar på att önska oss snorkling och dykpaket till vår resa. Då kan man lägga upp i mindre summor så får folk lägga ut det de vill.
juli 2010: tack Hoppas du blir bättre du med! Kul att börja berätta
ja men det hade ju varit kul idé att önska sig med dykpaket så. gäller det bara att få ihop till själva resan då.
jo små barn funkar ju, men fjantig som jag är så vill jag bara inte att den gulliga lilla bebisen ska ta all uppmärksamet från alla gäster... *bridezilla* haha
Fenixx - har just kollat upp torsdagen. Den är inte röd, utan det är fredag som är det. Så posten borde alltså delas ut på torsdag också.
sarahkka76 - det är hur roligt som helst att berätta. Otroligt roligt att se på när folk öppnar kuvertet och deras min när de inser vad det handlar om.
kan tro att det är härligt att se folks min!
vad bra med torsdagen! jag hade sån tur att mitt paket kom idag!! smyckena var jättefina, ville inte ta av mig hårsmycket när jag provade, den satt jättebra och var så fint på.
fenixx: ja, vi gjorde som så att vi delade både dyk- och snorkel paket i sex dagar. Så att det inte blir för stora summor. Så Man kan välja att ge bort snokling för en dag för 1 person, eller dykning för en dag för 1 person. Och sen kan man beställa flera såna om man så vill.
Om allt går enligt planerna så ska pengarna till bröllopet vara färdig sparade i år. Och då kan vi börja koncentrera oss på resan. Problemet är att resan ska bokas 1 år innan så det blir en super chansning att boka den. men det enda som kan hända är att vi förlorar 5% av resans kostnad om vi behöver avboka. Så det beror på om man tycker att det är värt att chansa eller om man vill hellre vänta med att åka ett halv år eller ett år efter bröllopet.
juli2010. vad kul!
Hejsan!
Jag har varit tyst här ett tag, har inte haft tid att tänka så mycket på bröllopet på sistone. Idag har jag dock bokat en lokal! Utan att sambon vet om det!
Ringde bara för att fråga vad den kostar att hyra och fick höra att den redan börjat bli uppbokad för sommaren 2010 så jag passade på. Ja, ja, den går väl alltid att boka av om vi ändrar oss...
oj ja vilken tur att du ringde och hörde efter då, hade ju varit väldigt trist ifall det redan hade varit bokat på eran dag!
hej tjejer!
Jag har inte heller skrivit på ett tag för här händer ju typ inget nytt! Vi håller fortfarande på och diskuterar fram och tillbaks vilken datum som blir bäst, 3 eller 10 juli.. men nu är det snart dags att bestämma :) man kan ju inte vela hur länge som helst!
Vi har förresten redan berättat för alla att vi ska gifta oss i juli nästa sommar. Det känns så himla härligt att få berätta om det, alla blir ju så glada och nyfikna och intresserade! Och skönt att slippa smussla som man fick göra innan..
Oj oj, nu har vi snart berättat för alla.
Ikväll skickade vi iväg alla kort till de som får dem på brevlådan. For även till en kompis och berättade.
Nu är det bara några personer till som ska få veta. Några tar vi på torsdag och övriga på lördag.
En väldigt rolig vecka det här.