• Fenixx

JULI - 2010

Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!

• Svar på tråden JULI - 2010
  • sockersmulan

I måndags fick jag äntligen mitt efterlängtade frieri, så nu kommer jag och min m2b sätta igång med bröllopsplaneringen på allvar! Iiiih, känns så underbart!

Hur går det för er? Har inte läst här på evigheter känns det som..

• Fenixx

sockersmulan>> härligt!

själv var jag iväg idag och handlade papper och tillbehör till trycksakerna.

men nu blir det lugnt tills juli då vi ska iväg och handla saker på medeltidsarrangemang.

• sarahkka76
    sockersmulan skrev 2009-05-08 13:59:35 följande:
    I måndags fick jag äntligen mitt efterlängtade frieri, så nu kommer jag och min m2b sätta igång med bröllopsplaneringen på allvar! Iiiih, känns så underbart! Hur går det för er? Har inte läst här på evigheter känns det som..
    Stort grattis till frieriet!
  • Sundance

Grattis till frieriet!!! Har du någon ring ännu? Jag gick och tittade på min hela tiden i början. Det gör jag ganska mycket än, förresten :) Är verkligen löjligt kär i den ringen. Stundtals, ska erkännas, är jag mer kär i ringen i min m2b. Haha!

• sockersmulan

Taack! Känns såå underbart!

Haha, va kul att du ibland är mer kär i ringen än din m2b! Då har du verkligen hittat DIN ring!

Vi ska beställa våra ringar i min barndomsstad nästa helg. Älsklingen har bokat rum på hotell, så blir en jättemysig weekend. Längtar! Just nu har jag en ring för typ 15kr från Ur o Penn, haha. Den glittrar dock väldigt fint så jag går och tittar på den hela tiden trots att den inte är min "riktiga".

Sundance skrev 2009-05-09 10:33:32 följande:
    Grattis till frieriet!!! Har du någon ring ännu? Jag gick och tittade på min hela tiden i början. Det gör jag ganska mycket än, förresten :) Är verkligen löjligt kär i den ringen. Stundtals, ska erkännas, är jag mer kär i ringen i min m2b. Haha!
  • Sundance

Haha! Smart där, med en billig "så-länge-ring"

Ja men allvarligt, ibland blir jag bara så trött på någont min kära sambo gör, och då kan jag titta på ringen och tänka "jaja, jag har i alla fall en underbara ring som jag älskar över allt annat" Hihi.

• Mrs Opp

Grattis Sockersmulan! Vilken underbar helg ni kommer att få.

Sundance: Jag håller med dig helt, jag gör samma sak! Och ringen påminner ju en lite om att man faktiskt tycker väldigt mycket om den där personen som gör en så vansinnig ibland! :)

sockersmulan skrev 2009-05-08 13:59:35 följande:
    I måndags fick jag äntligen mitt efterlängtade frieri, så nu kommer jag och min m2b sätta igång med bröllopsplaneringen på allvar! Iiiih, känns så underbart! Hur går det för er? Har inte läst här på evigheter känns det som..
  • Sundance

Ja, eller hur! Hur ser era ringar ut allihop? Hade varit kul att få en beskrivning eller se en bild om ni har i galleriet. Är den supermaffig med värsta diamanten à la Tiffany's eller är den en enkel rak silvermodell? Berätta!

Alltså jag blir tokig. Nu verkar det som att jag kanske får hoppa tillbaka till augustitråden igen. Det är de antagligen de årliga, stora mc-dagarna i Västervik den helgen vi tänkt gifta oss och det är ett par av de vi tänkt bjuda som alltid brukar åka på dessa, inkl. min pappa. Tror säkert de hade åkt på vårt bröllop istället men man känner sig lite taskig om man lägger det just den helgen av alla helger. Väntar på besked om det är den helgen som MC-dagarna blir.

Svar på tråden JULI - 2010