Dagen idag har rusat förbi.Hela jag är en enda bergochdal bana. Cool lugn, superstressad, ledsen, glad, lycklig, magont, nervös... PUH!
Ett under att jag inte fått munsår än..
Har i alla fall varit till skolan (lokalen) idag och fått nyckel, fixat så vi får låna ljudanläggning (jättebra sådan) även fast det egentligen inte ingår. Tur att man känner folk! Och allmänt fått bättre koll. Har även börjat köra dit lite porslin.
Har försökt organisera dagarna framöver också. Det är ju en hel del att göra, men mest småpill. Pierre jobbar/pluggar istort sett konstant fram till fredag eftermiddag, men som tur är har han gården 2 kvällar, och där kan han pyssla lite!
Han ska även hinna med och åka och köpa alkohol i morgon (och tydligen morgongåva..
här är man absolut inte ute i sista minuten hehe)
I morgon kommer moster/tärnan för att hjälpa till lite. HON ÄR GULD VÄRD!!! Den enda som verkligen ställer upp nu! Då är det mest småpill som gäller.
Onsdag- lite småpill och sen fotbehandling och date med prästen.
Torsdag- städa hela huset eftersom vi ska va hemma på bröllopsnatten. På kvällen ska vi fixa det sista med vigselprogrammet och festhäftet (på pierres jobb)
Fredag ska vi köra massa saker till skolan, hämta lite saker och halv 12 kan jag komma in i ett klassrum (tur även där att man känner folk!
) och börja pyssla och vid två smäller det- dekoration och dukning för fulla muggar!!
Blir trött bara jag tänker på det.. Hihi.. Ska faktiskt bli skönt med en veckas semester efter.
Ska ni iväg på bröllopsresa?
En hel berättelse blev detta.. Lite berättarsugen var jag visst