Inlägg från: 090509 |Visa alla inlägg
  • 090509

9 maj 2009 - brudar! del 2

Hej på er alla! Tänkte hoppa in här litegrann om det går för sig Vi ska oxå gifta oss 9/5, borgerligt. Det är bara vi och barnen, samt vf och 2 vittnen som han ordnat med. Vi har inte berättat för någon att vi ska gifta oss, bestämde oss för 2 veckor sedan Vi har sagt att vi kommer ha en grillkväll någon gång i juni för släkt och vänner.

• 090509
    Tindragull skrev 2009-04-12 12:51:25 följande:
    090509: Välkommen!
    Tack

Fast vi bestämde oss för ca 2 veckor sedan så känns det som tiden kryper fram.. lite förvånad är jag också att det pirrar i magen trots alla år vi har varit tillsammans! Men det är väl bara ett gott tecken?
    Jag har en hamrad förlovningsring som nog inte passar så bra till vigselringen men känner ändå starkt för den och kommer troligtvis ha dem tillsammans.. det ska väl ändå inte göra nånting? Kan man kke ha f-ringen på höger hand istället då? Den har trots allt hängt med i 16 år. Någon mer som har ringar som inte matchar?
  • 090509

Känner mig lite kluven ang ringen.. har sambons namn och 090509, han ska inte ha någon v-ring och det känns lite sådär att bara hans namn står i ringen, å andra sidan blir det väl lite underligt att ha mitt eget namn i min ring? Fler här där bara tjejen ska ha v-ring? Hur står det i era ringar?

• 090509
    anja1661 skrev 2009-04-16 20:12:50 följande:
    vi har oxå graverat 090509...vi gillar det så!vi har bestämt oss för att tatuera oss!! båda har redan tatueringar så det e ju inget wow i det. men vi har bestämt oss för samma! det ska stå: kärleken övervinner allt så låt oss besegras av kärleken. fast på latin!!! kommer bli sååå fint!!detta ska vi göra efter bröllopet men innan vi åker på vår resa!!!
    Häftigt med tatuering! Själv är jag sprut/nålrädd så jag skulle aldrig våga tatuera mig
  • 090509

Corona och Anja1661: Tack för erat tips, så gör vi ju såklart!

• 090509

Malmöbrud 2009: Jag som gillar när det ser så naturligt ut som möjligt röstar på höger.

• 090509

Har ni några förslag på musik? Ska ju ha borgerlig vigsel med endast den längre "frasen" men tänkte att man kanske skulle ha en sång iaf? Så man får lite mer "speciell"-känsla.. nu kommer troligtvis vf säga nånting utöver det vanliga för han är en riktig pratkvarn
    Det får gärna rasa in förslag

• 090509

Bara 20 dagar kvar! Längtar...
    Mina kläder har kommit och jag har provat dem och det känns sååå bra! Nu måste vi bara hitta en snygg slips till sambon och kläder till 2 av barnen!

• 090509

Malmöbrud 2009 skrev 2009-04-22 20:45:11 följande:

Idag kom min caketopper (galleriet) och mina diamanter jag köpt från Ebay.Den är så fin och jag är så nöjd!!!!!
    Ja den var verkligen cool!!
  • 090509
    elsi skrev 2009-04-23 19:09:47 följande:
    Skor o jacka i galleriet måste skryta, jag är sååååå nöjd, färgen passa klänningen exakt!
    Skitsnyggt!
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2