• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • Tindragull

Första dansen blir hos oss, det som startar igång festen/dansen. Vi kör en tryckare som efter hala tiden blir "fågeldansen" och då ska vår toastmadame släpa upp lite gäster så att dansen är igång!

• MulleNuh

Ååå va jag är avis på er som bara har 1 vecka kvar!!!!!

• Tindragull

Hihihi... Men du är ju snart där ju! Inte så långt kvar för dig heller!

MulleNuh skrev 2009-05-02 12:36:21 följande:
    Ååå va jag är avis på er som bara har 1 vecka kvar!!!!!
  • Tindragull

om en vecka smäller det!

wohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• MulleNuh

men 6 veckor känns som en evighet...
    Dock gick det sååå himla snabbt från 7 månader tills nu.. Men nu stannade klockan.

Tindragull skrev 2009-05-02 12:43:37 följande:
    Hihihi... Men du är ju snart där ju! Inte så långt kvar för dig heller!
  • 090509

Var ner till floristen idag, får exakt de blommor jag vill ha, vita och lila (cool water) rosor!! Är så himla glad!

• Malmöbrud 2009

ok, då blir det runt kl 20 då med första dansen. Det blir en tryckare, dock har vi inte bestämt låt ännu.... Det lutar åt en balkan-ballad eller så blir det någon annan ballad...

Åhh, igår var vi och grillade. Det var så himla skönt att bara få ta det lugnt. Så träffade vi lite nya människor och så blev jag pumpad på information om bröllopet av andra tjejer jag inte träffat innan, de var så nyfikna. De blev helt till sig, killarna satt mest och tittade ner i sina glas och önskade bort mig tror jag, hi hi.

Tindragull skrev 2009-05-02 12:33:18 följande:
    Första dansen blir hos oss, det som startar igång festen/dansen. Vi kör en tryckare som efter hala tiden blir "fågeldansen" och då ska vår toastmadame släpa upp lite gäster så att dansen är igång!
  • Malmöbrud 2009

Åhh, vad roligt för dig, de är fina cool water!

090509 skrev 2009-05-02 13:10:08 följande:
    Var ner till floristen idag, får exakt de blommor jag vill ha, vita och lila (cool water) rosor!! Är så himla glad!
  • 090509

Ja, jag är helnöjd!
    Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-02 13:12:16 följande:

Åhh, vad roligt för dig, de är fina cool water!
  • MissieA

Hej underbara tjejer

Jag vill också tacka er för allt stöd och alla underbara tips!! Ni har varit till stor hjälp och vi ses så klart i vår fruar-tråd hihi SKa bli att de era kort.

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna men kände att jag var tvungen att titta förbi här idag. Det gick så bra hos frissan, är verkligen jättenöjd och det är värt pengarna. Sen så har jag köpt mina underkläder ÄNTLIGEEEEN letade överallt, från der dyraste till de vanliga billiga butikerna och gissa var jag hittade dem?? I H&M ska ta kort lite senare så ni får se. Sen så köpte jag ett till par brudskor igår som jag ska byta till ifall jag får ont i fötterna. Idag köpte jag hollywoodtejp, sko"skydd", parfym (nya estée lauder) och pärlor jag ska ha bak i håret. M2b köpte sina finskor igår och nu känns det som att vi har koll på läget LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR så mycket!!

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2