• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • MissieA

Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-02 13:10:15 följande:

ok, då blir det runt kl 20 då med första dansen. Det blir en tryckare, dock har vi inte bestämt låt ännu.... Det lutar åt en balkan-ballad eller så blir det någon annan ballad...
    Vi ska också dansa den första dansen som drar igång festen och ska ha en balkanlåt (Zdravko colic, "zagrli me") VIlken funderar ni på? Säg till om du vill ha tips

FÖresten blir jag så glad när jag hör att det går så bra för er andra med Hur ser er vecka ut?

Föresten ser vår dag ut så här (några tider ändrades så sen som i fredags):

7.30 Vakna
    7.45 - 09.00 Frukost + Duscha
    09.30-13.30 Smink och hår
    14.00 Lunch i lugn och ro med tärnan + syster.
    15.30 Påklädning
    16.30-17.45 Fotograferingen
    18.00 Vigsel i lokalen
    Ca 18.20 blir det middag och sen drar festen igång.
  • Malmöbrud 2009

Tips, snälla, m2b är hemsk när det gäller låtminne...vi har en manlig sångare, så kanske en låt han kan sjunga??

Åhh, nyfiken på underkläderna, jag har köpt underkläder på H&M också, de är skitsnygga! Sen har köpt en massa andra underkläder men det gick inte att hejda sig riktigt...hi hi

MissieA skrev 2009-05-02 18:07:57 följande:
    Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-02 13:10:15 följande:
    Vi ska också dansa den första dansen som drar igång festen och ska ha en balkanlåt (Zdravko colic, "zagrli me") VIlken funderar ni på? Säg till om du vill ha tips FÖresten blir jag så glad när jag hör att det går så bra för er andra med Hur ser er vecka ut?Föresten ser vår dag ut så här (några tider ändrades så sen som i fredags):7.30 Vakna7.45 - 09.00 Frukost + Duscha09.30-13.30 Smink och hår 14.00 Lunch i lugn och ro med tärnan + syster.15.30 Påklädning16.30-17.45 Fotograferingen18.00 Vigsel i lokalenCa 18.20 blir det middag och sen drar festen igång.
  • MissieA

Malmöbrud: jag ska fota underkläderna så får du se. Vill gärna se hur dina med ser ut Sen köpte jag ett jättesnyggt nattlinne på H&M också. Allt kostade bara 420 kr

Jag skickar dig några länkar så får du säga till om du vill ha fler:

Ponekad pozelim:

Zivim za to:

Jedina Moja:

Zagrli me:

Mojoj ljubavi:

• Corona

Hmm... undrar om jag är FÖR cool... kanske dags att börja fundera på tidsschema?

Har kopierat upp + vikt alla festprogram idag

• Malmöbrud 2009

Klart vi är coola och har allt under kontroll

• ElinPierre

Jag känner panik över att jag inte kommer på nåt jag ska göra... Har tappat bort sista att-göra-lappen vi gjort, och jag känner att det är något vi missar..

• ElinPierre

Har försökt att lägga i några vettiga saker i min handväska-
    värktabletter
    plåster
    skavsårsplåster
    munsårsplåster
    näsdukar
    halstabletter

Vad är det mer som bör med?
    Läppstift får man ju packa sen...
    Mer?

• Malmöbrud 2009

Sytråd, om något skulle paja
    Handkräm, mjuka snygga händer
    puder eller blot-papers, ta bort det glansiga under kvällen
    mobil
    kontanter
    VISA-kort
    parfym

ElinPierre skrev 2009-05-02 22:40:56 följande:
    Har försökt att lägga i några vettiga saker i min handväska-värktabletterplåsterskavsårsplåstermunsårsplåsternäsdukarhalstabletterVad är det mer som bör med?Läppstift får man ju packa sen...Mer?
  • Malmöbrud 2009

jag ska presentera låtarna nu till m2b. precis klar med bordsplaceringen och pdf:at den så nu kan jag pusta ut.

Hopp i tv-soffan!! Vi hörs imorgon.

MissieA skrev 2009-05-02 18:53:05 följande:
    Malmöbrud: jag ska fota underkläderna så får du se. Vill gärna se hur dina med ser ut Sen köpte jag ett jättesnyggt nattlinne på H&M också. Allt kostade bara 420 kr Jag skickar dig några länkar så får du säga till om du vill ha fler:Ponekad pozelim: www.youtube.com/watch Zivim za to: www.youtube.com/watchJedina Moja: www.youtube.com/watchZagrli me: www.youtube.com/watchMojoj ljubavi: www.youtube.com/watch
  • Corona

Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-02 21:52:12 följande:
    Klart vi är coola och har allt under kontroll
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2