• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • soon and very soon

paniiiiiiiiiiiiik! sååå snart är det dax!

• Malmöbrud 2009

anja1661:jag är imponerad! Studier och två barn samtidigt att ta hand om... vet inte om vi hade klarat den ekvationen!

Vi pollenallergiker får hålla oss inomhus tills dess. Kom på det, vi ska fotas i en park, hur smart är det på en skala när man är allergiker:) Ja, ibland tänker man bara inte....

• ElinPierre

Kommer inte vi alla bli svullna och rödsprängda på bröllopsdagen!!??

anja1661 skrev 2009-04-29 13:25:06 följande:
    jag har börjat fundera på om det verkligen var så smart att planera bröllop till våren....är ju pollenallergiker!men än så länge har jag klarat mig med enbart snuva. kli i ögonen o hals och svullen näthinna brukar komma runt midsommar annars...hoppas jag klarar mig. vill ju inte se helt svullen och rödsprängd ut på bröllopsdagen!!! men hur som helst så kommer min klänning vara bedårande!! man får se det från den ljusa sidan!!
  • Malmöbrud 2009

ElinPierre: Du har så rätt så ; - )

• MissieA

Malmöbrud 2009 skrev 2009-04-29 14:20:17 följande:

anja1661:jag är imponerad! Studier och två barn samtidigt att ta hand om... vet inte om vi hade klarat den ekvationen!Vi pollenallergiker får hålla oss inomhus tills dess. Kom på det, vi ska fotas i en park, hur smart är det på en skala när man är allergiker:) Ja, ibland tänker man bara inte....
    Det har jag inte ens tänkt på. Vi ska ju också fotas i en park men hoppas att det funkar ändå. Hehehe vi är ganska många i tråden som är allergiker.
  • anja1661

ja vi ska oxå fotas utomhus (såklart).... hoppas allt slår ut nu så det blir gröna fina bilder men att all pollen försvann! hhmm....den ekvationen går inte ihop va?

soon and very soon: vad har du panik över? något som inte e klart? något du inte hinner göra?
    vi kommer klara det allihop!

jag börjar äntligen få full koll på läget! nu har jag planerat när allt det sista ska göras. det mesta blir gjort på söndag ....efter det kan vi typ bara njuta av att snart bli gifta!

• soon and very soon

anja:Tror att allt är fixat har panik endå över allt! festhäftet (har inga gäst prec) att festen inte ska bli bra, räcker tårtan, tänk om DJn spelar dålig musik mm mm....
    men snart är jag gift så får fokusera på det!

• anja1661

soon and very soon skrev 2009-04-29 19:51:55 följande:

anja:Tror att allt är fixat har panik endå över allt! festhäftet (har inga gäst prec) att festen inte ska bli bra, räcker tårtan, tänk om DJn spelar dålig musik mm mm....men snart är jag gift så får fokusera på det!
    aha den paniken känner jag igen!! tänk om något inte klaffar!!! och alla runt omkring mig säger att när dagen väl är här så e det ingen ide att oroa sig...men hur f*n ska man kunna låta bli???!
    när middagen e igång och alla sitter ner...då kan jag pusta ut...då e alla som ska vara där där, och alla har fått mat o dryck...och det e bara festen kvar...då kommer jag njuta!!!!!
    men jag tror inte att jag kommer kunna njuta innan dess....kommer ni kunna det tror ni?

mitt kontollbehov spökar...
  • Malmöbrud 2009

nope, kontrollspöket här oxå. SOm du säger anja 1661 när alal sitter ner och fått mat och allt är igång då kan jag pusta ut!

• soon and very soon

när festen e över kan jag nog pusta ut....

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2