soon and very soon skrev 2009-05-01 09:09:15 följande:
Elsi: vad kul att det är lite smile gubbar i dina inlägg nu!!!skönt att vi har kunnat hjälpa till på nått sätt!känns klänningen bättre nu???Jag har inte haft ro att sitta här fast jag tror att det mesta är klart funderar o funderar varje dag, bröllop på G: håller med om att dygnet skulle behöva fler timmar, tyvärr har jag gått ner i vikt av all stress så fick i panik springa iväg o få den insydd 5 cm i måndags.Hörni alla kan jag få ett råd?? är 12000 helt galet för en ring?? den är då spec gjord för mig av en guldsmed som är riktigt duktig o känd,3 diamanter i..... tvekar så men det är ju sååååå rätt.( får 5000 till ringen från mormor) Äh det är as mycket pengar som jag aldrig drömt om men det får lov att gå minklänninga kostade ju trots allt väldigt lite! stor kram på er alla brudar komer sakna er massor när denna resa är över *tårar i ögonen nu faktiskt* kanske kan tråden finnas kvar så man kan kika in ibland bara??kram igen
Nej, det är inte för mycket. Våra ringar är oxå unika och speciel gjorde bara för oss. En konstnärlig guldsmed är guld värt!!
Min förlovnings ring med 0,64 carat vit nästan nästan felfri diamant, i vit guld kostade lika mycket som ett nytt kök. Min m2b 18 carat rödguld vigsel ring gick på 10,000 (fast jag fick 2,500 rabatt för vi köpa allting där) min vigselring unik formade och matcha mannens i vit guld gå på ca 5000.
nej en vigsel ring är så personligt, det ska kännas helt rätt, inte bara aha....den ska kännas speciellt och bara för dig,
och det spela ingen roll och det komma från Hornstull Strand eller Hov guldsmeden!!