Elsi: oj, vad mycket du fått gjort igår! Elsi, blir väldigt nyfiken på din ring, verkar magnifik!! Åhh, du har så mycket snyggt, klänningen, skorna, jackan och nu ringen. Du får lägga upp en bild på den om du inte redan har en.
Soon and very soon: Jag tycker att 12000kr inte är något fel,ringen ska trots allt följa med resten av livet. Byter ni in guld när ni köper ringarna. Vi hade guld för 8000kr som låg och skräpade hemma så det lämnade vi in:)
Vi gav totalt 20000kr för våra ringar. M2b:S ring är värd 10000kr och är i vitguld och vanligt guld, maffig. Min ring kostade 18300kr och har en 0,33 carats diamant i, nästan felfri.
Har blivit lovad en 0,5 carats diamant av m2b till nästa år så jag är nöjd.
Tindragull: he he jag kom precis från min ansiktsbehandling, känner mig som en princessa. Så skönt att bli omhändertagen.
Idag ska jag fixa med musiken till festen, vissa låtar, göra låtlistor, pula med festprogrammet. Juste, sen får jag inte glömma att springa in på panduro och handla ett fotoalbum,,, måste iväg!!
Vi måste hänga kvar i denna tråden efter bröllopet, ni har varit ovärderliga med tips och stöd.