Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-06 14:27:38 följande:
tack för omtanken Corona. Jag känner mig lite bättre...Idag fick jag höra från en kollega om ett bröllop som skett. Vet inte hur länge sedan det var, men brudgummen var tydligen full från svensexan fortfarande. När de gick in i kyrkan, stödde han sig på bruden hela vägen. Ceremonin gick bra och han stod där, när de skulle välsignas, tog han helt plötsligt tag i den kvinnliga prästens arm, började kyssa på den och utbrast "jag gifter mig hellre med dig"... Det komme rnog inte hända oss.Sen var det ett par som kom in på "fel" sida av varandra i kyrkan så när de stod där viskade prästen till dem" ni står på fel sida". Hon vände sig om för att göra något och hörde att de flyttade på sig bakom henne. När hon vände sig mot dem stod de med ryggen mot henne vända mot gästerna, fortfarande på fel sida....Hoppas jag piggade upp någon med historier från IRL!
:Ler!!!!!!! så glad av dessa blev jag sitter här o har puls som heter duga börjar bli sååå nervös!
Någon mer som varit lite mystiskt yr??? känner mig svag, helt sjukt faktsikt varit rädd för att svimma flera gånger.