Tack för alla gulliga ord, ja det var verkligen roligt att bli hippad!!! Men jag är ju ett litet kontrollfreak så det kändes på samma gång skönt o på samma gång oroligt då man inte hade en susning vad som skulle hända...
Men de va snälla mot mig så det var bara skoj!
Jag blev typ mänska framåt två när jag tvingade mig in i duschen o sen in till stan för o hämta ringarna, de va så fina!!! Man ska väl inte egentligen... men jag va tvungen o prova den! Ville ju se om den satt ok... *hihi*
Nu hoppas jag bara min m2b inser att jag vill ha ett riktigt frieri, försöker ju hålla på några traditioner iaf...
Han ska få svensexa på valborg, hoppas jag inte försäger mig...
Han tror nog att han ska "slippa" men icke sa nicke!
Elin: känner som du, hade sååå gärna varit en fluga på väggen!
MissieA: va trist!
Men kan hon kanske komma ner nån gång efter bröllopet, så kan du framkalla / samla ihop fotona så kan ni titta på dem över ett glas vin elr så?
Så får ni ju njuta av bröllopet ännu en gång!?!
Jag o m2b har också bråkat en del inför bröllopet, jag tycker att han är för oengagerad o lixom bara flyter med...
Medans han tycker att allt jobb jag lägger på pynt, placeringskort, festprogram mm mm likaväl kunde kvitta då han tycker det hade funkat ändå, han är nöjd med små medel medans jag vill att det ska vara lite extra (eller mycket extra snarare...) så att det känns att det är just vårt bröllop!
Så där förstår vi inte varann o jag blir så stressad när jag får göra allt o han sitter brevid o tittar på!
Har satt han i jobb några gånger men det är inte alltid det går, om man tex ska fixa nåt på datorn... *suck*
Ja, ja men motsatser dras ju till varandra elr va e de man säger?
Nu e de pysseltajm!
Måste ta igen både fredag o lördag!!! *hihi*