Halloj!!!
Guess what!?!
Igår blev jag hippad!
Det kom som en total överraskning och jag trodde verkligen inte att det skull hända...
Men det är så roligt! *ler*
Jag har ju gnällt här på bt tidigare att det inte skulle bli någon hippa, men gissa om jag hade fel! *hihi*
Nu var det iofs inte mina vänner utan mina arbetskamrater som hade fixat det, men flera av dem är också mina vänner så det var verkligen superskoj!
O mina övriga vänner kanske fixar nåt efter bröllopet (man vet ju aldrig...) o då får man ju ha skoj två gånger!
Men nu över till själva hippan:
Min chef hade lurat i mig att vi skulle ha ett test på telefonen, så jag var tvungen att vara inloggad mellan 13-16 och ta ev samtal (nu så här i efterhand låter det ju sjukt, hur många ringer en fredag eftermiddag?) så de visste ju att jag var kvar till 16...
Strax efter fyra så rusar en manlig arbetskamrat in och "låtsasfriar", han hade köpt en hemsk stor leksaksring och sa att jag skulle dumpa min m2b för hans skull...
Han är väldigt teatralisk och spelade över så det förslår o de va hur kul som helst!!!
De övriga (tjejerna) hade med sig ballonger o stod o skrattade medans jag satt där chockad...
Sen drar en fram en hemsk klänning o en tiara med slöja på o börjar sminka mig, jag fick bara sitta där snällt...
Sen började jag ju opponera mig att jag skulle ju göra det o det o de va en jobbgrej ja va tvungen o fixa men nej nej jag fick bara stänga ner datorn o hänga med!
Vi satte oss i bilen o åkte till en annan arbkamrat (som hade varit tvungen o gå tidigare, jag fattade ingenting som sagt! lättlurad...) som hade fixat middag o gott vin o grejer... Sen blev det en supertrevlig kväll med frågesport o singstar (min favorit!!! hihi) o det var jätteskoj!
Någon gång under kvällen fick jag dessutom för mig o bälja i mig gingrogg ur en karaff med sugrör, o de känns idag kan jag säga... Är liiite bakis...
O min m2b (som förövrigt visste om att jag skulle bli hippad o har hållt de hemligt...) e o jobbar så jag sitter här o tycker synd om mig själv...
Måste samla ork o åka till stan o hämta ut ringarna som jag skulle gjort igår, men de blev ju inte av...
Jag hintade förresten för min m2b (på fyllan) i natt när jag kom hem att jag minsann blev friad till (på skoj) o att jag gärna hade velat uppleva det på riktigt...
Får väl se om han hittar på något idag kanske... Han vet ju om att jag ska hämta ringarna...
Men nu över t nåt annat:
Vilka sanslöst goa tårtor ni ska ha, muuums!!!
Jag ska nog tipsa svärmor om en del av era tårtor för det lät yummie!
Nu får jag få i mig lite energi o sen ut på stan, ha det bra hälsar en som är sååå glad!!!
Tänk att de har fixat allt det här o planerat i månader bara för lilla mig...