ElinPierre skrev 2009-04-24 16:11:15 följande:
Hur har ni det med ångest tjejer? Min ångest börjar krypa tätt inpå, jag börjar tvivla på att jag verkligen gör rätt. Vill jag verkligen det här? Kommer jag att vara stark nog att vara 100 % mig själv i ett äktenskap? Är jag tillräckligt vuxen och "klar" för att gifta mig? Bråkar vi inte alldeles för mycket för att ge varandra löften?? USCH!Självklart har jag hört talas om den ångest de flesta brudar verkar få, men TÄNK OM det inte är den vanliga ångesten. TÄNK OM det är på riktigt? Ska ringa en tjej som mådde otroligt dåligt några dagar innan.. Hon kanske kan lugna mig...
just den ångesten har ajg oxå....fast det tydligen e lite tabu att tala om...
jag tänker som du...bråkar vi inte för mycket?
tänk om det inte kommer funka....då kan ajg aldrig gifta mig igen och min livslycka e borta!!!
jag har nämnligen en princip som säger att man bara gifter sig en gång!!! eller två om det e med samma man!
men denna ångest är väl normal (hoppas jag). jag vet att ajg älskar honom av hela mitt hjärta trots hans små negativa grejer och trots mina negativa sidor....jag vet vad vi tycker och tänker, och ajg vet att vi är vi och att vi älskar varandra! vad kan då gå fel???
om 2veckor (lite drygt) är vi fruar!!!! shit pommes fritte!!!