• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • Tindragull

Jo, det tycker nog jag också. Inget kul för nu finns det ju bara en helg kvar...
    Men de kan ju ta dig på fredagen! Det vet man ju inte!

anja1661 skrev 2009-04-25 18:55:12 följande:
    trodde verkligen på en hippa idag men icke... men jag vet ju att det planeras för en så den kommer nästa helg. men jag trodde verkligen inte att de skulle vänta till sista helgen då de har varit så hemliga och försökt luras och så...nu vet vi ju vilken dag det blir...försvinner inte en del av det roliga då?? svensexan blir samma dag...men jag ser fram emot nästa helg och det ska bli kul o se vad de har hittat på för oss!!
  • Malmöbrud 2009

vi två blir väl sist ut i denna tråd med hippa. Jag väntar på min oxå...Få se om det blir hippa innan annars får det bli efter. Mina vänner bor utspridda i landet eftersom vi flyttat så jag kan inte tänka mig att de reser typ 40 mil för min skull. Dan innan bröllopet kanske?

anja1661 skrev 2009-04-25 18:55:12 följande:
    trodde verkligen på en hippa idag men icke... men jag vet ju att det planeras för en så den kommer nästa helg. men jag trodde verkligen inte att de skulle vänta till sista helgen då de har varit så hemliga och försökt luras och så...nu vet vi ju vilken dag det blir...försvinner inte en del av det roliga då?? svensexan blir samma dag...men jag ser fram emot nästa helg och det ska bli kul o se vad de har hittat på för oss!!
  • anja1661
    Tindragull skrev 2009-04-25 19:34:09 följande:
    Jo, det tycker nog jag också. Inget kul för nu finns det ju bara en helg kvar... Men de kan ju ta dig på fredagen! Det vet man ju inte!
    nä man vet ju inte men då e väl typ allt stängt va?? tror nog att det blir lördagen....
    har faktistk ringt syrran, som är tärna, ett par gånger under dagen bara för att kolla om hon e hemma och vad de gör....kanske kanske kanske att hon bara lurades? men nää....de har verkligen gäster och de e hemma hela dagen och kvällen....

men men nästa helg blir det min tur!!!
  • Tindragull

Men dagen innan bröllopet kan man ju inte ta det! Då har man ju en massa sista-minuten-fix! Och dessutom vill man ju inte vara helt slutkörd på dagen D! :-S

Malmöbrud 2009 skrev 2009-04-25 19:36:21 följande:

vi två blir väl sist ut i denna tråd med hippa. Jag väntar på min oxå...Få se om det blir hippa innan annars får det bli efter. Mina vänner bor utspridda i landet eftersom vi flyttat så jag kan inte tänka mig att de reser typ 40 mil för min skull. Dan innan bröllopet kanske?
  • anja1661
    Tindragull skrev 2009-04-25 19:37:59 följande:
    Men dagen innan bröllopet kan man ju inte ta det! Då har man ju en massa sista-minuten-fix! Och dessutom vill man ju inte vara helt slutkörd på dagen D! :-SMalmöbrud 2009 skrev 2009-04-25 19:36:21 följande:
    nä verkligen inte!!!
    det vet min syrra....hon ska ju hjälpa till med allt sista minuten fix så det blir inte då för min del...
    jag hade nog hellre haft den efter bröllopet isånt fall....usch för att vara bakis, trött, och ofärdig på bröllopsdagen!!
    blir nervös bara av att tänka på det!!! *kontrollfreaket vaknar*
  • Tindragull

Anja1661: Nä, din hippa måste ju bli nu på lördag.

Och vet mi vad tjejer??? Om två veckor är vi alla fruar vid den här tiden!!!

• 090509
    Tindragull skrev 2009-04-25 21:27:38 följande:
    Och vet mi vad tjejer??? Om två veckor är vi alla fruar vid den här tiden!!!
    Känns helt overkligt, snart fru X
  • 090509

Blir liiite avis på er som får ha möhippor och svensexor, blir ju inget för oss men det är iaf spännande att läsa om era

• MissieA

Förlåt tjejer men jag måste verkligen klaga lite nu.. Är bara så ledsen En av mina bästa kompisar kan inte komma på bröllopet. Jag anade ju det för hon pluggar utomlands men är ändå så ledsen Hon betyder så mycket för mig och har alltid funnits där för mig, är som en syster. Jag förstår helt och hållet men det känns så tomt och kan inte ens tänka mig att inte ha henne vid min sida den dagen

• ElinPierre

MissiA- Så trist!!

2 VECKOR.. Känns verkligen overkligt-..Kan inte ens se framför mig hur kort tid två veckor egentligen är... shit!

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2