• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ore

Neeeeej men usch vad tråkigt, Ankan... Sitter också här tårögd. KRAM till dig!

Passionsblomman, lycka till!

• Ankan80

En sak är säker. Skall inte gå in nåt mer på FL. Totalförbud nu
    Skall nog radera min tjofräs....(id)

• Hvidbrud

Nä, vi har det bra här i tråden! *kastarmiginikramkalaset*
    Lycka till blommis! De ska akta sig, för du kommer att charmera huvudet av dem!!

• Ninnispinnis

Lycka till Blommis! Smart att smyga in inkognito och spana lite

• Ninnispinnis

Ja, här är det mycket trevligare och vettigare än på FL!

Tur att jag har er, annars hade jag förmodligen varit djupt nere i FL-träsket...

• Hvidbrud

ja, det hade jag nog också. men efter vårt mf kändes det mycket tryggare att vara här hos er... mindre och vänligare klimat liksom.
    Kram på er! nu kastar jag mig över symaskinen....

• Ankan80

Lycka till Lena Ph!

Hvidbrud skrev 2009-03-19 10:09:41 följande:
    ja, det hade jag nog också. men efter vårt mf kändes det mycket tryggare att vara här hos er... mindre och vänligare klimat liksom. Kram på er! nu kastar jag mig över symaskinen....
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-03-19 10:20:17 följande:
    Lycka till Lena Ph!
    *HAHAAHHAA*
    *Jagsyrmineeignekleider*

Jag har faktiskt bara tassat in på FL ngn gång o kikat runder....är det ngt man funderar över eller letar info så är det rätt bra....men annars så känns det så STOOOOOOORT o så....
    ...o så var där femtielva trådar för Lunda-folk....tsss.....så vilken är där trevligt folk i? Näääpp håller mig här hos go o snälla BT:are!

Ankis....läste fel på ditt id....läste stå istället för tjo....*höhöhöhhö* Tror att jag har blivit lite fixerad eller vad tror ni?!
  • Ankan80

Hehe...kanske det

På FL tycker jag det är väldigt egocentriskt. Inget personligt alls. Blir inte alls som i denna tråden. Fast det finns såklart undantag.

Håller med om att det är bra om man vill läsa extra om andras erfarenheter och "fakta".

ingenjörsbruden skrev 2009-03-19 10:25:20 följande:
    *HAHAAHHAA**Jagsyrmineeignekleider* Jag har faktiskt bara tassat in på FL ngn gång o kikat runder....är det ngt man funderar över eller letar info så är det rätt bra....men annars så känns det så STOOOOOOORT o så.......o så var där femtielva trådar för Lunda-folk....tsss.....så vilken är där trevligt folk i? Näääpp håller mig här hos go o snälla BT:are! Ankis....läste fel på ditt id....läste stå istället för tjo....*höhöhöhhö* Tror att jag har blivit lite fixerad eller vad tror ni?!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-03-19 10:30:45 följande:
    Hehe...kanske det På FL tycker jag det är väldigt egocentriskt. Inget personligt alls. Blir inte alls som i denna tråden. Fast det finns såklart undantag.Håller med om att det är bra om man vill läsa extra om andras erfarenheter och "fakta".
    Ja precis.....egocentriskt är det. Men det är nog iofs inte så konstigt....där är ju rätt många användare o det är nog svårt att skapa en mer personlig kontakt.

*jagtrivsbättrehäääär...därjagkanluktapåBlommis*

Lycka till Blommis!!! Hoppas att de är trevliga!!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)