• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Trist, klarinett-novia! Jädrans indianer som inte har vett att hålla sig borta! Trodde jag hade låst in dem ordentligt...

Men eftersom min cykel oftast är lite längre (nähä?) så cyklar vi väl nästan samtidigt nästa månad? Vi får peppa varandra!

Vad är det förresten för spännande försök du jobbar med?

(om ni tröttnar på rock-ninnis och nintendobarnet kan ni även kalla mig Ninni Nyfiken)

• Ninnispinnis

Har spelat blockflöjt och piano i min barndom. Numera spelar jag mest allan och Wii

• passionsblomman

Ni är inte kloka nån av er!

...Och det älskar jag er för! Bland mycket annat.

Min sambo är lika förvirrad bland bindor och tamponger som din Ankan! Och han har aldrig riktigt fattat det där med födelsedagar...Men han gillar att gå ut och äta gott, så jag har mer eller mindre infört att det är lag att i samband med fyllande ska vi ut och äta-åtminstone. Dessutom tycker vår son det är jättekul när vi går ut alla tre, det är jättemysigt.

• Ankan80

Snablars indianer!!!! Skit oxå Lanovia!

• passionsblomman

Ankan, om du inte har något emot att jag frågar: Vad händer nu egentligen? Kommer du att få gå på uppföljningar och sådär eller vad sa de egentligen sist? Jag menar, de måste väl kolla att allt ser bra ut efter en sådan här sak eller hur fungerar det? Ursäkta om jag rotar i det jobbiga!

• Hvidbrud

Spela Allan, det är mitt paradnummer också! Spela apa är jag rätt bra på också! Huhuuhuahahahoooh!
    Skinnflöjtsingenjören... he he..
    Jag spelade Valthorn som liten i komunalmusliskolan. Det luktade av gammalt spott. Örk. Så jag slutade efter några veckor.

Dumma indianer Lanovia, det blir dags att ta en detoxmånad för dig också..? Eller?

Här i danmark blir jag kallad frække-frida... det är nån barnbok... eller pom-frida skitkul! he he. men musikaliskt så skule det nog bli aua-bruded (sånt ljud som bara prince kan göra..)

Åh! gissa vem som sparkad mig i magen presis! skit hårt! jo, lillmuffin!

• ingenjörsbruden

Nä men era snusk-fior!!!
    *skinnflöjts-ingenjören...näääe hujedamig o slår handväskan hårt mot knäna*

Fladderbuset diggar att åka bil...brrrr=elvisp!!

Annars spelar jag teaterapa!! *hihihi*
    Allan har jag aldrig lyckats så bra med.....hahahhaha!

• Ankan80

Jo, jag var tvungen att ringa gyn o fråga lite för jag hade själv ingen aning

Jo, om det nu inte kommer igång av sig själv, vilket det går dåligt med så skall jag in på onsdag o få 4 roliga piller att stoppa upp. Jag får en egen säng och får stanna på sjukhuset 4-6 timmar. Tar inte pillerna får man nya alt. svälja en annan typ.
    Kommer antagligen göra svinont, men man får smärtstillande så man får hoppas att det tar udden av det hela....

Sen blöder det väl några dagar o sen får man komma på efterkontroll så att allt är ute.

passionsblomman skrev 2009-03-20 12:06:11 följande:
    Ankan, om du inte har något emot att jag frågar: Vad händer nu egentligen? Kommer du att få gå på uppföljningar och sådär eller vad sa de egentligen sist? Jag menar, de måste väl kolla att allt ser bra ut efter en sådan här sak eller hur fungerar det? Ursäkta om jag rotar i det jobbiga!
  • passionsblomman

Huvudsaken är väl att man spelar ROLL.. och DET gör vi ju alla så himla mycket för varandera eller huuuur!

Jag har spelat trumpet, kornett och althorn annars när jag var en mindre person. Min blockflöjt slog jag sönder när jag spelat fel för hundrafemtielfte gången..
    Piano började jag med, men när jag aldrig fick spela Für Elise utan bara köp varm korv, slutade jag.

I högstadiet tog jag sånglektioner, men min lärare blev långvarit sjuk, så jag fick aldrig särskilt många...

Men kör sjöng jag länge i ! Åh, vad mycket kul vi hade...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)