• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

usch ja...jag är sugen på att börja "träna" igen ho ho ho

• Ankan80

så det får gärna inte ta flera månader......

• passionsblomman
    nej det ska det väl i allsindar inte ta!
    Ankan80 skrev 2009-03-20 13:56:15 följande:
    så det får gärna inte ta flera månader......
  • ingenjörsbruden

Hmmm...utan att ha så mkt erfarenhet i ämnet så tror jag att Blommis resonemang känns rätt/bra.....har hört att efter ett MF så rensar kroppen själv o många blir gravida direkt eller snart efter MF......så kör så naturligt som möjligt så håller vi tummarna o hoppas att det inte ska behövas ngn skrapning/sugning.

Vet att min chef gjorde en skrapning för 3 år sen.....hon hade ett utomhavandeskap så det behövde lite (mer) hjälp på traven att rensas ut.....men sen vart hon gravid månaden efter.....

Är det månne lite vårdagsjämningsdyslexi/skrivproblem som härjar här??? Det verkar iallafall inte så farligt som den gången Hvidis hade en engelsman i sig!!
    Nu är det bara en stackars dyslexiker!!

• Ninnispinnis

Det tyska ü:et lade jag till för att det blev roligare då...

Hvidbrud skrev 2009-03-20 13:23:01 följande:
    müsliskola.. oj!Spella roll är ni iallafall bra på här inne!
  • Ninnispinnis

Jag tycker också (som alltid) att Blommis resonemang låter vettigt. Men om det inte funkar fullt ut så har de nog koll på vad som är bäst. Hoppas det går så smärtfritt som möjligt och att du snart är på gång igen, Ankis!

• passionsblomman

Hihi, nu fick jag Ledinlåten i huvet bara för det ...."vi é på GÅNG! Vi é laddade vi é tända! Vi é på gång, ikväll kan allting hända...vi ska löpa linan ut ,kasta loss, det finns inget som inget som kan stoooopaaa oooooooooooooss! VI É PÅ GÅNG!"

• Ankan80
    Hvidbrud skrev 2009-03-20 14:26:00 följande:
    Ja, men på skånska säger man ju musli (eller mossli)
  • Ankan80

Nu har jag iaf hittat ett till jobb att söka. iofs ett skötseljobb som parkarbetare...men kan vara nice att vara ute i fina vädret!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)