• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

Å vilken rolig helg! Ha de underbart!!! kram!

lanovia 08 skrev 2009-03-20 15:02:31 följande:

Helt rätt!Nu måste jag rusa till bussen. Skall iväg med ett tåg till Kalmar. Skall dit och kramas med underbara tjejer som jag inte sett på 6 mån. Ha det så bra allihopa. Kram!
  • ingenjörsbruden

*kramkram*

Ninnis: vi har åsså en sådan knepig telefon/porttelefon...fast våran öppnar inte dörren om man trycker på 5:an...eller så är folk för snabba o rycker för fort i dörren o då funkar det inte heller...så jag brukar gå ner o öppna!

Skulle ringa på hos en granne o hamnade någon helt annanstans...de hade glömt att koppla om telefonen...tradig system.

Vill osså prata med müsli.... Känner mig tämligen fredagsgalen för att göra det iallafall!!

• Ninnispinnis

Åh vad mysigt, Lanovia! Ha det så trevligt i Kaaaalmaaar *sagt med utpräglad kalmardialekt*

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-20 15:22:35 följande:
    Åh vad mysigt, Lanovia! Ha det så trevligt i Kaaaalmaaar *sagt med utpräglad kalmardialekt*
    *utiKalmarestad...jadärfinnsdetingenkvast...utiKalmarestad...jadärfinnsdetingenkvast....förränlööööördaaaagen (sjunger på en gammal studentsång*
  • Hvidbrud
    passionsblomman skrev 2009-03-20 14:37:06 följande:
    För att:
    Sedan har vi ju tjejer i den här tråden som är på gång, laddade och tända mer än deras män verkar fatta att de ska leva upp till...och nu är det snart fredagskväll Spika fast porttelefonerna!
    Ni är mig några tokfior hela bunten!! Svensk pop-det var längesen!! (om man inte räknar melodifestivalen)

Trevlig helg tjejer! Lanovia: Ha det så kul! Och NJUT av att du får dricka sprit!! Inge ont som inte har nått gott med sig. Åååhh vad har jag lust att dricka en GT!! Mmmm...
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-20 15:44:12 följande:
    Ni är mig några tokfior hela bunten!! Svensk pop-det var längesen!! (om man inte räknar melodifestivalen)Trevlig helg tjejer! Lanovia: Ha det så kul! Och NJUT av att du får dricka sprit!! Inge ont som inte har nått gott med sig. Åååhh vad har jag lust att dricka en GT!! Mmmm...
    Åhhh eller en hel flaska fint rödvin tillsammans med parmaskinka o taleggio!!! *dregel*

Var bara tvungen att susa in här igen till er!!!

Har fått kallelse till UL nu!!!
    15 april kl 11.00!!! Lite småknasig tid....o maken som jobbar i Malmö är nog måttligt road av en tid MITT på dagen.... kl 9 eller kl 15 funkar ju bättre....men MITT på dagen så blir det ju varken hackat eller malet med jobbandet....nåja....misstänker starkt att han vill följa med iallafall!
  • ingenjörsbruden

Jäpp det ville han....men hur han gör vet jag inte!!

Det hade varit supermysigt med en ledig em med maken....strosa lite på stan....ta en lunch....strosa o titta på bebiskläder....fika......
    Får väl se....misstänker att han har asmkt att göra på jobbet....så har vi otur så måste han köra tillbaks till Malmö igen...nåja det löser sig!

Nu ska jag svida om för en 5 km promenad i skogen!!

KRAAAAAAM!

• Ninnispinnis

Mysigt Ingenjöris! Hoppas ni får hela eftermiddagen ihop!

Är mätt och belåten efter grillning och bröllopsvinet

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)