• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden

*jamåhonlevajamåhonleva...trallalalala....kanknapptsjunganärjagbalanserarbrickanmedchampagnejordgubbaroenstormaffigchokladtårta*

Usch o fy sicken lördag, Ankis. Tur att det inte var din födelsedag!
    Skönt att veta att allt är ute o ordning o reda.

• Ankan80

Tack återigen snälla girlisar! *smaskarpådengodatårtanochsuplarlitechampangne*

Allt känns bra. Inga problem down there, bara en jäkla träningsvärk i nacken, armarna och i käken. Undrar vad de höll på med under operationen

Skall dock vänta en mens tror jag. Så det inte blir missfall igen....

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-03-22 10:12:00 följande:
    Tack återigen snälla girlisar! *smaskarpådengodatårtanochsuplarlitechampangne*Allt känns bra. Inga problem down there, bara en jäkla träningsvärk i nacken, armarna och i käken. Undrar vad de höll på med under operationen Skall dock vänta en mens tror jag. Så det inte blir missfall igen....
    Låter smart...så får kroppen komma in i rutinerna igen.
    Skönt att du mår så bra. Jag blir fortfarande helt förkrossad bara jag tänker på det....men som du säger/skrivit.....det fanns ju en mening med det.....

Ja man är helt fantastiskt stel i kroppen efter en op....blev opererad i mitt högeröga när jag var 11 år....sicken värk jag hade i käken o hals o nacke!! Trodde nästan att de haft isönder mig! Man ligger ju still rätt länge så det är ju inte så konstigt att man blir stel....men det är gooooood stuff man får....härligt bomullsfylld i huvud o kropp!
  • passionsblomman

Taddapampampampaaaaaaaam! *tut i luren*

HURRA!
    HURRA!
    HURRA!
    HURRAAAA!
    Nu då? är det rätt slags dag NU då!?

GRATTIS ANKAN!!!!

• Ninnispinnis

*ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år*

Grattis, grattis, grattis på födelsedagen, Ankis!!!

Men fy sjutton vilken lördag!

Men skönt att det är gjort så att du kan börja öva igen Hoppas att födlsedagen blir skön i alla fall. Kram!

• Ankan80

Åh! Tack *ankanssvartasynthluggsvajar*

ingenjörsbruden skrev 2009-03-22 10:28:06 följande:
    *spelarliteDepecheförSynt-Ankan*
  • Ankan80

Den där narkosen ja, tänk så snabbt man kan söva en människa...
    snurrade bra där ett tag...sen bara zzzzzzzzzzzzzz

• passionsblomman

Åh min MAGE!! Jag går ju här och väntar på mensen-igår var jag så öm i magen att jag undrade lite vad som pågar.. MEN så har jag käkat min gudomliga Chili i två dagar i rad: Hvidis-taccopruttar kan omöjligt vara de värst!
    Jag känner mig gasad nog för att vara flygfärdig...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)