• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Men då var det ju inte i efterskott. Grattis en gång till då, fast på helt rätt dag.

Men vilken dag du hade igår, skall fortsätta och läsa och se om det avsöjar något mer innan jag frågar hur allt är nu.

Ankan80 skrev 2009-03-21 17:04:36 följande:
    Tackar tackar....fast det är i morgon...hihi ...skulle fira det idag bara...ni får gärna sjunga i morgon också... *ankanbugarochbockarfördefinagratulationerna*
  • lanovia 08

Vad är det för blomtråd ni pratar om som jag missat?

Ankan80 skrev 2009-03-21 17:28:23 följande:
    Ni alla här har förresten lite blommor att hämta upp i dagens blomma-tråden....
    [/citat]
  • lanovia 08

Jävla indianer som inte kan lära sig veta hut. Skall de komma så kan de väl göra det. Om de inte skall komma så är det helt ok att hålla sig borta. Hur svårt kan det vara.

Har man en date kl 3 på fredag då kommer man då. Har man inte det så håller man sig borta och man skickar inte några spanare som bara förvirrar läget.

passionsblomman skrev 2009-03-22 17:30:08 följande:
    Ja! Kan de inte bestämma sig de där rödskinnen!Mig håller de på en jäkla sträckbänk varenda månad alltfrån dag 27 till dag 42! är inte det taskigt!Idag är det dag 29...ingen indian än.
  • lanovia 08

Nu tror jag att jag har läst ikapp relativt bra. Oj vilken helg. Ankan fyllde inte igår som hon fick alla att tro istället hamnade hon på akuten. Men nu är det bara nya friska tag. Tillsammans skall vi segra.
    Kram allihopa!

• Ankan80

Yes, min vän!! Nya tag är det som gäller!

lanovia 08 skrev 2009-03-22 19:18:59 följande:

Nu tror jag att jag har läst ikapp relativt bra. Oj vilken helg. Ankan fyllde inte igår som hon fick alla att tro istället hamnade hon på akuten. Men nu är det bara nya friska tag. Tillsammans skall vi segra.Kram allihopa!
  • Ore

Det är skönt att du tar det så bra Ankan... Jag är ju fortfarande litet ledsen för din skull, annars...

Och jag är för övrigt i vecka 5+6, imorgon uppgraderas jag till 6+0...

• ingenjörsbruden

*springerefterBlommismedennäthåv......jädranskutandeförBlommanär dettrycki!!! *

lanovia: ja....de jädrans indianerna....klocka OCH GPS är vad de behöver.....o om de inte tänkt komma så kan de väl skicka ett trevligt kort eller nåt...typ vi har flyttat eller nåt!
    Låter som att du haft rätt trevligt i kalmaaaaaar...såg du till ngn kvast i lördags ?
    Det är konstigt....man är kavat o så räcker det med att rätt person frågar så brister allt.....men det måste vara skönt att ha någon som vet att ni försöker o så....skönt med stöttning.....ja utöver OSS så klart!!

Är osså nyfiken på hur Ore mår!

I natt drömde jag att jag ammade vår Isak igen....han var liiiiiiiten....vägde 3050 g!!! Men han var SÅÅÅÅÅÅÅÅ fin.....hahahahah det blir säkert en Isabella bara för att jag drömmer om en Isak!!

• passionsblomman

Ja, det där är konstigt! med att man nog tycker det är jobbigare än man känns vid för sig sjlv. Jag skulle berätta för hon som var tänkt att bli min företagskollega, och då började jag storböla! Mitt inne i Solna centrum stod jag och tjöt (vi pratade i mobilen)Helt chockad över min egen reaktion. Hos doktorn började jag lipa igen, så vi får väl se vad som händer när jag kommer upp till folket som ska göra den där utredningen...

• passionsblomman

*sjunger medans pruttar runt i rummet* "du kan intee ta mig du kan inte ta mig, *sätter tummen mot näsan och spretviftar med fingrarna*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)