• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Tack va snällt. skall strax titta på dem

Jo, jag mår förvånadsvärt bra....känns bra att slippa pillerna faktiskt...kände på mig att det ändå skulle sluta med skrapning...o då kroppen fattat så känns det ändå ok....den fick bara lite extra hjälp nu....

Såå...nu har jag skrivit av mig lite....vi skall fira mig i morgon i stället fast mindre skala...jag som älskar födelsedagar....

Hvidbrud skrev 2009-03-21 17:13:55 följande:
    Men lilla gumman! Då var det inte fel att vi gab dig blommor idag ialla fll. De är i blomtråden till dig! *kram*Åkte ni till akuten efter toa besöket då? Vad sa de?Lite skönt att det kom igång av sig själv, väll? Hur mår du nu?
  • Hvidbrud

*kram* en sån daag!!
    Åh, nu kom den ledin låten i huvudet...
    Ankan, vila dig nu och krya på dig!

• Ankan80

Tack!!!!!*kraaaaaaaaam*
    Ikväll blir det smörgåstårta o massor med lösgodis!!!!

Sen nerräkning för att börja baka ny bebbe!!!!!!!!!

Hvidbrud skrev 2009-03-21 17:19:38 följande:
    *kram* en sån daag!! Åh, nu kom den ledin låten i huvudet... Ankan, vila dig nu och krya på dig!
    Ni alla här har förresten lite blommor att hämta upp i dagens blomma-tråden....
  • passionsblomman

Åh heregud vilken jäkla DAG!!

Fast kanske lika så gott att ha de bakom sig nu?
    Vad DUKTIG du har varit och vad skönt att de gjort allt rent och fint nu med sövning och allt!

Fy för bövelen! Du behöver en stadig drink till den där smörgåstårtan tycker jag!

Och mina blommor, de växer kvar i jorden, så de är lika fina imorgon med!

• Ankan80

Ja, nu känns det väldigt bra faktiskt....just att veta att allt är ute o att jag inte behöver åka på återkonntroll o riskera att de inte är borta o kanske bli infekterat...

Känns faktiskt riktigt bra, men vågar nog inte mig på sprit

Hihi...ja, det är ju perfekt med blommorna!!

• passionsblomman

Då tar jag en drink i ditt ställe! Skål för nya pluss i våra liv! Kram!

Ankan80 skrev 2009-03-21 17:42:13 följande:
    Ja, nu känns det väldigt bra faktiskt....just att veta att allt är ute o att jag inte behöver åka på återkonntroll o riskera att de inte är borta o kanske bli infekterat...Känns faktiskt riktigt bra, men vågar nog inte mig på sprit Hihi...ja, det är ju perfekt med blommorna!!
  • andbeyond

Oj kära nån vilken dag före födelsedag du haft Ankan. Skönt att kroppen hängt med i händelserna dock så du får börja baka :) Grattis i förskott också!

Jag vill också börja baka.. att det ska vara så mkt annat runtomkring man ska ta hänsyn till först. ;)

Ha en härlig lördag-kväll allihop! Kram!

• Hvidbrud

Tack det samma andbeyond! *kraaaaam*

Muffin sparkar så mycket när jag snackar med er Den gillar nog er!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)